همزمان با تداوم توسعه خدمات شهری در قلب پایتخت، بازار میوه و تره‌بار آذربایجان در ناحیه ۳ منطقه ۱۱ تهران با حضور داوود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،مهدی قمی شهردار منطقه ۱۱، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار و جمعی از مسئولان شهری و به دست مادر شهید سپهری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
دهمین بازار میوه و تره‌بار منطقه ۱۱ با حضور مدیران شهری و به دست مادر شهید سپهری افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱،مهدی قمی شهردار منطقه ۱۱ تهران در حاشیه این مراسم با تأکید بر اهمیت گسترش دسترسی شهروندان به خدمات رفاهی و تأمین مایحتاج روزانه اظهار کرد: «بازار میوه و تره‌بار آذربایجان دهمین بازار فعال منطقه ۱۱ است که از امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند. توسعه زیرساخت‌های خدماتی و افزایش سرانه دسترسی شهروندان به بازارهای میوه و تره‌بار از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری منطقه ۱۱ در سال جاری است و تلاش خواهیم کرد این روند با جدیت بیشتری ادامه یابد.»

وی افزود: «مدیریت شهری منطقه ۱۱ در تمامی شرایط، حتی در روزهای سخت و بحرانی کشور، خدمت‌رسانی به شهروندان را بدون وقفه دنبال کرده و هیچ‌گاه از انجام مسئولیت‌های خود در قبال مردم غفلت نکرده است. افتتاح این بازار نیز در همین راستا و با هدف ارتقای کیفیت خدمات، تسهیل دسترسی شهروندان و پاسخگویی به مطالبات ساکنان منطقه انجام شده است.»

شهردار منطقه ۱۱ خاطرنشان کرد: «خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان مهم‌ترین سرمایه مدیریت شهری است و بهره‌برداری از این مجموعه گام دیگری در مسیر تحقق این
هدف به شمار می‌رود.



https://siasatrooz.ir/vdcd990fxyt0sj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی