چالش آب و برق و گرما داریم. اما به نظر میرسد برنامهریزی برای هراسافکنی در خصوص بحران آب و برق و گرما، بیشتر از برنامهریزی برای تدبیر و عبور از این چالش است!
مسئولان مربوطه که چندماه پیش وعده میدادند مشکل آب و برق نداریم، حالا مدام مردم را میترسانند و با تعطیلی و پیشنهاد خروج از شهرها، کسبوکار و زندگی جاری مردم را نشانه گرفتهاند. من قصد نیتخوانی ندارم. چون لشکرسایبری این مسئولان که از بیتالمال خوب فربه شدهاند، علاقه وافری به کابرد تسلیحاتی همچون برچسب توهم توطئه و تندرو و افراطی دارند. گزارشها و شواهد میدانی وضع ارتفاع آب در تاج سد لتیان، سد لار، امیرکبیر کرج و... نشان میدهد وضعیت اصلاً بحرانی نیست. گویا مسئولان مربوطه یا اصلاً از وضعیت سدها خبر ندارند و گرفتار فضاسازی و فریب کارشناسی شدهاند یا اصلاً خودشان جزئی از این بازی هستند.
من حداقل به اندازه سن خودم هم میفهمم که گرمای تابستان امسال هم بیسابقه نیست و نزولات آسمانی سال بارشی امسال هم چندان بد نبوده است. من اینقدر از ماجرای کروناهراسی آموختهام که گروگان گرفتن سفره و زندگی مردم برای مدیران غربزده خیلی ارزان و کم هزینه و متأسفاته برای ملت بسیار گزاف و مرگبار است.
مسئولان مربوطه که چندماه پیش وعده میدادند مشکل آب و برق نداریم، حالا مدام مردم را میترسانند و با تعطیلی و پیشنهاد خروج از شهرها، کسبوکار و زندگی جاری مردم را نشانه گرفتهاند. من قصد نیتخوانی ندارم. چون لشکرسایبری این مسئولان که از بیتالمال خوب فربه شدهاند، علاقه وافری به کابرد تسلیحاتی همچون برچسب توهم توطئه و تندرو و افراطی دارند. گزارشها و شواهد میدانی وضع ارتفاع آب در تاج سد لتیان، سد لار، امیرکبیر کرج و... نشان میدهد وضعیت اصلاً بحرانی نیست. گویا مسئولان مربوطه یا اصلاً از وضعیت سدها خبر ندارند و گرفتار فضاسازی و فریب کارشناسی شدهاند یا اصلاً خودشان جزئی از این بازی هستند.
من حداقل به اندازه سن خودم هم میفهمم که گرمای تابستان امسال هم بیسابقه نیست و نزولات آسمانی سال بارشی امسال هم چندان بد نبوده است. من اینقدر از ماجرای کروناهراسی آموختهام که گروگان گرفتن سفره و زندگی مردم برای مدیران غربزده خیلی ارزان و کم هزینه و متأسفاته برای ملت بسیار گزاف و مرگبار است.
محمدمهدی شیرمحمدی
