میزان آمادگی برای مدیریت بحران در کشور...
به اندازه کافی وجود دارد.
پیشرفت داشته اما با مطلوب فاصله دارد.
در حد صفر است و عقب گرد هم داشته است.
 
داخلی جامعه خبر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۳
 
 
مركز پاسخگويي 24 ساعته سامانه حساب خانوار راه اندازي شد
به منظور پاسخگويي به سوالات و شبهات هموطنان در خصوص طرح هدفمند كردن يارانه ها و ثبت شماره حساب بانكي مركز پاسخگويي 24 ساعته سامانه حساب خانوار در وزارت رفاه و تامين اجتماعي
راه اندازي شد . به گزارش سياست روز به نقل از اداره كل روابط عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، همه سرپرستان خانوار سراسر كشور مي توانند سوالات خود را در خصوص ثبت شماره حساب بانكي از طريق تلفن 0017-900-900بدون پيش شماره و 48031222-021 با كارشناسان اين مركز در ميان بگذارند. تلفن 0017-900-900 يك شماره خاص است كه سرپرستان خانوار در هر نقطه اي از كشور مي توانند با تلفن ثابت بدون پيش شماره و هيچ گونه هزينه اي سوالات خود را در خصوص ثبت شماره حساب بانكي مطرح كنند؛ همچنين تلفن 48031222-021 پاسخگوي هموطنان در سراسر كشور است كه يا با تلفن ثابت و يا تلفن همراه تماس مي گيرند و سوالات خود را مطرح مي كنند.
کد مطلب: 47927
 
Share/Save/Bookmark