?>?> سیاست روز - برگزاری نشست هم اندیشی مدیران شاخص رسانه به منظور توسعه جامع و هدفمند رسانه ها - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با چهل سالگی رسانه های انقلاب اسلامی انجام می شود؛

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران شاخص رسانه به منظور توسعه جامع و هدفمند رسانه ها

24 مرداد 1397 ساعت 2:25


همزمان با چهل سالگی رسانه های انقلاب اسلامی نشست هم اندیشی صاحبنظران ،اساتید و مدیران شاخص رسانه با هدف ارایه نقطه نظرات موثر در جهت توسعه جامع و هدفمند رسانه ها و همچنین انسجام بیشتر جامعه در دهه های آینده ،در تاریخ ۳۰ مرداد ماه ۹۷ برگزار می شود.
دکتر حمید رضا حسینی دانا، دبیر انجمن مدیریت رسانه و ارتباطات با بیان اینکه تحولات فضا- مکان و فلسفه کاربرد و محتوای رسانه ، موجب تغییرات وسیع در فرهنگ عمومی و شئونات اقتصادی،اجتماعی و حتی ساسی جامعه خواهد شد ؛گفت:بررسی تحولات و تاثیرات رسانه ها در ۴۰ سال اخیر نشان می دهد که در طول این سالها،ابعاد رسالت کلان رسانه های کشور همگام با تغییر فناوری ها و همچنین ادغام اهداف عقیدتی و توسعه ارزش‌های دینی و انقلابی با رسالت های اجتماعی-اقتصادی روز، راه را برای حرکت پرشتاب تر انقلاب اسلامی هموارتر کرده است.
وی افزود:در شرایط کنونی نیز ضرورت پرداختن به رسالت های فرهنگی و رفتارسازی های شایسته در ابعاد سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی و فرهنگی-اجتماعی، نیاز به تغییرات دیگری را بیش از پیش نمایان ساخته است.
دبیر انجمن مدیریت رسانه و ارتباطات تصریح کرد : همزمان با چهل سالگی رسانه‌های انقلاب اسلامی در مردادماه ۹۷ از تمامی اندیشمندان، متخصصان و مدیران رسانه ها درخواست شده تا نقطه نظرات خود را برای کمک به توسعۀ جامع و هدفمند رسانه‌ها وهمچنین انسجام بیشتر جامعه در دهه های آینده مطرح کنند.
وی با بیان اینکه تعدادی از اساتید مطرح و مدیران شاخص رسانه ها به این درخواست لبیک گفته و آمادگی خود را جهت طرح مسائل مربوطه در نشست هم اندیشی ۳۰ مردادماه جاری اعلام کرده اند گفت: پیرو این استقبال ؛ این نشست از ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در میدان قبای تهران برگزار خواهد شد.
حسینی دانا در پایان از تمامی علاقمندان و متخصصان و صاحبان نظر دعوت کرد تا با مشارکت در این هم اندیشی، نقش سازنده خود را در تعالی رسانه‌های کشور و توسعه فضای رسانه ای آینده ایفا کنند.


کد مطلب: 105649

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/105649/برگزاری-نشست-هم-اندیشی-مدیران-شاخص-رسانه-منظور-توسعه-جامع-هدفمند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir