کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مکارم:‌

شرکت رئیس‌جمهور در برخی ‌مجالس سبب ناراحتی می‌شود‌

9 شهريور 1398 ساعت 22:21


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه شرکت رئیس جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود‌، گفت: آقای روحانی نسبت به حضور در این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی‌، این مرجع تقلید شیعیان در دیدار ‌نهاوندیان معاون رئیس جمهور و مسئول ستاد مقاومتی استان قم پس از استماع برنامه‌های ستاد مقاومتی استان با اشاره به مشکلات فرودگاه قم اظهار داشت:‌ معتقدم اگر فرودگاه قم درست ‌شود وضعیت قم بهتر می‌شود و از داخل و خارج استقبال خواهد شد.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی‌ با اشاره به ادامه داشتن برنامه‌های کنگرۀ مبارزه با جریان‌های تکفیری، ‌از برگزاری این همایش در کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، تانزانیا و دیگر کشورهای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: ‌ما در این کنگره بر جنبه‌های فکری و فرهنگی مبارزه با این جریان‌ها به صورت گسترده کار کردیم زیرا معتقدیم بدون کار بر این امور مبارزه سود و اثری نخواهد داشت. آیت‌الله مکارم‌شیرازی‌ با بیان اینکه شرکت رئیس جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود‌، تاکید کرد: به ایشان سفارش کنید نسبت به حضور در این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند چرا که عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می‌شود.


کد مطلب: 110593

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/110593/شرکت-رئیس-جمهور-برخی-مجالس-سبب-ناراحتی-می-شود

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir