کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آتش‌سوزی در بازار مبل یافت‌آباد مهار شد

15 دی 1393 ساعت 23:30


آتش سوزی در انبار بزرگ مصالح مبل‌سازی در منطقه یافت‌آباد پس از چندين ساعت تلاش نيروهاي آتشنشاني مهار شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درمحل حادثه گفت: این آتش‌سوزی در ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد که متعاقب آن ۷ ایستگاه آتش‌نشانی ، ۸ تانکر آب، ۲ خودرو مجهز به امکانات تنفسی، بالابر و نردبان اعزام شد. وی افزود: آتش‌سوزی در سوله مجاور هم به متراژ ۲۵۰۰ متر که مصالح اولیه مبل‌سازی شامل اسکلت‌های خام، رویه، اسفنج و چوب بود رخ داد. وی گفت:‌ آتش موجب تخریب بخشی از سقف این انبارها شد و در نهایت در کمتر از یک ساعت و نیم آتش‌سوزی مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود:‌ امروز علت حادثه بررسی خواهد شد. پس از مهار آتش، آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محیط آتش‌سوزی شدند. این آتش‌سوزی در محله یافت‌آباد و کوچه تقی‌زاده رخ داد. به گفته سخنگوی آتش نشانی از مصدومان احتمالی حادثه تاکنون خبری در دست نیست اما اورژانس با تجهیزات کامل در محل حضور يافت.
ملکی گفت: خیابان منتهی به سوله توسط ماموران پلیس راهور مسدود شد تا خللی در کار آتش‌نشانان و امداد‌رسانان بوجود نیاید. شدت آتش‌سوزی به حدی بود که دود حاصل از شعله‌های آتش تا چندین کیلومتر ديده مي‌شد و با توجه به کارگاهی بودن محل آتش‌سوزی احتمالا عده‌ای مصدوم شده‌اند. تا لحظه انتشار خبر، گزارشي از تلفات جاني مخابره نشد.


کد مطلب: 90632

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/90632/آتش-سوزی-بازار-مبل-یافت-آباد-مهار

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir