کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقا ما باور کردیم که شما آخرش هستید

1 خرداد 1391 ساعت 20:58


آقايان ما به چی و به کی قسم بخوریم که باورتان کردیم؟
به پیر به پیغمبر ما یقین داریم که شما کارتان درست است. ما مطمئنیم که روی دست شما پیدا نمی‌شود. ما دیگر از تصمیمات شما متعجب نمی شویم.
ما دیگر در مقابل رفتارهای شما دچار سرگیجه نمی‌شویم.
ما دیگر متعجب نمی شویم اگر قرار باشد شما در انتخابات رای سفید بیندازید، اما وقتی رای ها شمارش می شود، معلوم می شود رایتان چندان هم سفید نبوده است. ما به بی طرفی شما ایمان آورده ایم.
ما باورمان شده که اصل دموکراسی را به خوبی رعایت می کنید و در فدراسیون کشتی همه چیز گل و بلبل است. ما می دانیم که شما حق داشتید سکه های قهرمانان را با نرخ دو سال قبل حساب کنید و مالیاتش را هم کسر کنید.
ما می دانیم که همه کارهای شما روی حساب و کتاب است. ما می دانیم که تغییرات در فدراسیون های شنا، تیراندازی با کمان، جودو، کاراته، دوومیدانی و... کاملا طی یک برنامه ریزی و کار کارشناسی شده رخ داد. ما می دانیم که عزل روسای فدراسیون های قایقرانی و دوچرخه‌سواری فقط به خاطر ناکامی هایشان!!! بوده است.
آقايان ما مطمئنیم که شما اصلا فریب موفقیت ها را نمی خورید و چشمهایتان کاملا باز است و بر اوضاع اشراف کامل دارید. می دانیم که شما دقیقا می دانید چه زمانی فدراسیون ها را بتکانید که آب از آب تکان نخورد. می دانیم شما برای اجرای تفکراتتان نه به موفقیت ها و کسب سهمیه ها توجه می کنید و نه به ناکامی ها. مهم این است که باید شما کارتان را پیش ببرید، حتی اگر چوب لای چرخ حرکت ورزش ایران بگذارید.
به هرحال اين حركاتي كه شما از خودتان بروز مي‌دهيد بايد در تاريخ نوشت. بايد از روي روش هاي مديريتي شما الگو گرفت. اصلا بايد طرح جامع ورزش جهان را از روي دست شما مشق كنند. به هرحال در فاصله ۲ ماه و خرده اي تا المپيك لندن، در شرايطي كه همه كشورها در حال آماده سازي و حفظ تمركز و آرامش تيم‌هايشان براي حضور بهتر و موثرتر هستند، اين حركت شجاعانه شما قابل تقدير است.
آقايان ما باورمان شده است که شما آخر همه مدیریت و تخصص هستید. آقايان شما خیلی خوبید. 

حامد فربد


کد مطلب: 74043

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/note/74043/آقا-باور-کردیم-آخرش-هستید

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir