کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیسی در جلسه هیئت دولت:

دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بازار ارز به بانک مرکزی کمک کنند

5 بهمن 1401 ساعت 23:18


رئیس جمهور با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.
سید ابراهیم رئیسی دیروز در جلسه هیئت دولت با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند. رئیسی همچنین تاکید کرد سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز وزارت بهداشت برای تامین دارو و تجهیزات را با اولویت تخصیص دهد.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان و پیگیری مسائل و مطالبات اهالی شهرستان‌های مختلف استان، پاسخگویی و رفع مشکلات مردم را اولویت‌های دولت سیزدهم دانست.
وی همچنین با اشاره به لزوم تسهیل در انجام امور گمرکی و مبادلات مرزی از نهادهای مسئول از جمله دستگاه دیپلماسی کشور خواست در زمینه برطرف کردن مشکلات تردد کامیون‌ها در مرز آستارا اقدامات لازم را انجام دهند.


کد مطلب: 125068

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/125068/دستگاه-های-اجرایی-مدیریت-بازار-ارز-بانک-مرکزی-کمک-کنند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir