کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدیدترین کتاب چاپ شده در انتشارات رتبه اول کشور

30 دی 1402 ساعت 15:19


کتاب «من زلاتان خدای فوتبال هستم» نوشته فردین احمدی توسط انتشارات حوزه مشق منتشر شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی انتشارات حوزه مشق ، کتاب "من زلاتان خدا فوتبال هستم» نوشته فردین احمدی توسط انتشارات حوزه مشق به چاپ رسید.
 
این کتاب به داستان زندگی و دوران حرفه‌ای زلاتان ابراهیموویچ، یکی از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال جهان می‌پردازد. خاطرات و تجربیات وی در بازی‌های ملی و باشگاهی، دستاوردهای ورزشی چشمگیر و شخصیت قوی و پرشور وی، خواننده را با دنیای فوتبال و زندگی شخصی زلاتان آشنا میکند.همچنین با نگاهی به زندگی ورزشی زلاتان ابراهیموویچ، لحظات خنده‌دار و دلهره‌آور تا دستاوردهای برجسته وی و همه جزئیات زندگی ورزشی او به رشته تحریر در آمده است . 
 
نویسنده در کتاب « من زلاتان خدای فوتبال هستم » با اشاره به صحبت‌های دوستان و رقبای این بازیکن حرفه ای فوتبال در مستطیل سبز ، شخصیت او در بازی و رویکردهای وی در قبال بازیکنان دیگر را بررسی کرده است.
 
فردین احمدی مدیر مسئول و صاحب امتیاز انتشارات رتبه اولی و بین المللی حوزه مشق است . وی مدرس دانشگاه ، فعال رسانه و به عنوان پرعنوان ترین نویسنده و پژوهشگر کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شده است.
 
 کتاب « من زلاتان خدای فوتبال هستم » در ۱۰۸ صفحه رقعی به قلم دکتر فردین احمدی و توسط انتشارات بین المللی حوزه مشق چاپ و روانه بازار شده است.
 
«انتهای پیام»


کد مطلب: 128424

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/128424/جدیدترین-کتاب-چاپ-شده-انتشارات-رتبه-اول-کشور

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir