شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : 128424

جدیدترین کتاب چاپ شده در انتشارات رتبه اول کشور

جدیدترین کتاب چاپ شده در انتشارات رتبه اول کشور
کتاب «من زلاتان خدای فوتبال هستم» نوشته فردین احمدی توسط انتشارات حوزه مشق منتشر شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی انتشارات حوزه مشق ، کتاب "من زلاتان خدا فوتبال هستم» نوشته فردین احمدی توسط انتشارات حوزه مشق به چاپ رسید.
 
این کتاب به داستان زندگی و دوران حرفه‌ای زلاتان ابراهیموویچ، یکی از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال جهان می‌پردازد. خاطرات و تجربیات وی در بازی‌های ملی و باشگاهی، دستاوردهای ورزشی چشمگیر و شخصیت قوی و پرشور وی، خواننده را با دنیای فوتبال و زندگی شخصی زلاتان آشنا میکند.همچنین با نگاهی به زندگی ورزشی زلاتان ابراهیموویچ، لحظات خنده‌دار و دلهره‌آور تا دستاوردهای برجسته وی و همه جزئیات زندگی ورزشی او به رشته تحریر در آمده است . 
 
نویسنده در کتاب « من زلاتان خدای فوتبال هستم » با اشاره به صحبت‌های دوستان و رقبای این بازیکن حرفه ای فوتبال در مستطیل سبز ، شخصیت او در بازی و رویکردهای وی در قبال بازیکنان دیگر را بررسی کرده است.
 
فردین احمدی مدیر مسئول و صاحب امتیاز انتشارات رتبه اولی و بین المللی حوزه مشق است . وی مدرس دانشگاه ، فعال رسانه و به عنوان پرعنوان ترین نویسنده و پژوهشگر کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شده است.
 
 کتاب « من زلاتان خدای فوتبال هستم » در ۱۰۸ صفحه رقعی به قلم دکتر فردین احمدی و توسط انتشارات بین المللی حوزه مشق چاپ و روانه بازار شده است.
 
«انتهای پیام»
https://siasatrooz.ir/vdcirvaz5t1ar52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی