دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
کد مطلب : 129412

بانکی‌پور و تلاش برای تشنج آفرینی والتهاب درجامعه!؟

چند ماهی است که بانکی پور یکی از نمایندگان مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه اصفهان، با حرف‌ها و خبرهای خود تنش، التهابات و تشنج فراوانی آفریده و از آنجا که حرف‌هایش کمی دور از منطق و قانون است باعث دوری مردم و موضع‌گیری جامعه علیه لایحه«حجاب وعفاف» شده است.
این نماینده که تحرکات اخیرش کمی مشکوک بنظر می‌رسد بجای اینکه در راستای تلطیف فضای عمومی کشور به سمت احترام و رعایت قانون حجاب باشد عملاً، علناً و تعمداً حرف‌هایی می‌زند که افکار عمومی و رسانه‌ها علیه حجاب و قوانین آن جبهه بگیرند. ایشان بجای این که از فواید و محاسن حجاب در قانون بگوید یکسره از«تحدید و تهدید»علیه مردم حرف می‌زند!
۱-یکروز می‌گوید زنان و دختران بی حجاب ۳میلیون تومان جریمه می‌شوند.
۲-یکبار می‌گوید دوربین‌های مغازه‌ها به فراجا وصل می‌شود.
۳-اخیراً هم گفته هر مرد از کشور ترکیه با۱۰تا۵۰ زن رابطه نامشروع دارد!
جامعه و افکار عمومی هم در پاسخ به ایشان در فضای مجازی گفته‌اند؛ «مگر شما کاری نداری که اینقدر به شبکه «جم تی وی» نگاه می‌کنی؟
نه در مجلس و نه حتی در سیستم‌های نظارتی و امنیتی کسی جلودار این نماینده نیست و او را از تنش آفرینی بازنمی دارد.
جای تعجب است این آقای نماینده چرا از بیش از۷۰ ماده قانون جدید، فقط بدنبال محدودیت و ترساندن آحاد مردم است، چرا از مواد قانونی تشویق کننده حجاب حرفی نمی‌زند؟
آقای بانکی پور یک سوال از شما داریم و آن این است که از جمعیت ۲/۵ میلیون نفری اصفهان شما برای مجلس یازدهم ۲۴۵هزار رای بدست آوردی و برای مجلس دوازدهم هم فقط۱۵۰هزار رای (در حقیقت ۴۰ درصد از هواداران و کسانی که قبلا به شما رأی داده بودند هم ریزش کردند)
چرا کمی بخود نمی‌آیید و بجای رفع مشکلات مردم و کمک به حل گرفتاری آنان، فقط بدنبال تهدید کردن مردم هستید؟ چرا بجای درمان دردهای مردم شریف شرق اصفهان که سال‌هاست گرفتار بی آبی هستند طرحی نمی‌دهید اما مدام در تلاش هستید که با این رسانه و آن رسانه مصاحبه کنید و اخبار تهدید آمیز به جامعه بدهید؟
آقای نماینده! بنظرم شما کمی هم از تاریخ اسلام بدانید و بخوانید بد نیست، همه عالم و آدم می دانند که اسلام دین رحمت و رأفت است و در بیش از۶۲۰۰ آیه این کتاب شریف در ارتباط با مجازات و کیفر انسان‌ها ۵۰ آیه پیدا نخواهید کرد، چگونه است که بجای تبلیغ و تبشیر آیات الهی بدنبال مجازات و کیفر مردم روان شده‌اید؟
آقای بانکی پور لطفا کمی بخود آیید و نگذارید ذهنیت مردم علیه قانون، مجلس و مجریان قانون مشوش شود، بگذارید تا در جامعه آرامش ایجاد شود این رفتار شما عقلانی و از سر دلسوزی نیست، لطفا بجای توجه به روابط نامشروع در ترکیه کمی هم برای جلوگیری از اختلاس‌ها و حیف و میل بیت المال تلاش کنید.

فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcgqy9qxak9xt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی