يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : 129468

زیباترین سواحل شمال کشور که حتما باید ببینید!

شمال کشور، علاوه بر داشتن طبیعت زیبا و سرسبز، سواحل بسیار زیادی هم دارد که چندین ساله مورد توجه همه گردشگران قرار گرفته است. اما متاسفانه بسیاری از این سواحل، به علت آلودگی آب دریای خزر دچار تغییراتی شده است. با این وجود هنوز هم سواحل دیدنی زیادی وجود دارند که ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کامل آنها بپردازیم. پس کوله بارتان را ببندید که سفر هیجان انگیزی پیش روی شماست.
زیباترین سواحل شمال کشور که حتما باید ببینید!

مجتمع ساحلی گیسوم، جاده بهشتی


قدم زدن در دل جنگلی با درختان سر به فلک کشیده، نسیم درختان، جاده رویایی و رسیدن به ساحلی آرامش بخش. بله! اینجا گیسوم است.
کمی در دل جاده جنگلی از نوع گیسوم، قدم بزنید تا به مجتمع ساحلی گیسوم برسید. این مجتمع با امکانات بالا، پذیرای تمام مسافران و گردشگران است. امکاناتی نظیر طرح سالمسازی برای استفاده از دریا برای آقایان و خانم‌ها به صورت مجزا ، انواع تفریحات هیجانی دریایی مثل قایق سواری و جت اسکی و امکانات اقامتی مثل انواع ویلا، سوئیت، رستوران و کافی شاپ با بهترین کیفیت در این مجتمع ساحلی وجود دارد.
اگر به گیلان سفر کردید، حتما به جنگل گیسوم هم بروید تا از نزدیک منظره دل انگیز آن را مشاهده کنید. قدم زدن در سواحل شنی، تجربه بسیار آرامش بخشی است که می‌توانید در سواحل گیسوم داشته باشید.
اگر هم اهل دوچرخه سواری هستید، برای تجربه بهتر سفرتان، می‌توانید مسیر این تونل جنگلی را با دوچرخه سواری لذت بخش ترهم بکنید.

جنگل گیسوم در گیلان، یکی از جذاب ترین جنگل‌های این شهر به حساب می‌آید. البته اگر با دقت تر به نقشه شمال کشور ایران نگاهی بیندازیم، میبینیم که سمت شمال نقشه به رنگ سبز است. این قسمت شامل استان گیلان، مازندران و همینطور گلستان می‎شود که هر 3 این استان‌ها به علت نزدیک بودن به دریای خزر، آب و هوای بسیار خنکی دارند و در بیشتر فصول سال، مرطوب و مطبوع هستند. هر سال، بسیاری از مسافران در سراسر ایران، با اجاره ویلا در شمال، چند روزی را در این استان‌ها سپری می‌کنند و منظره دلنشین آن را به چشمان زیبای خود هدیه می‌دهند. اجاره ویلا ارزان، انتخابی است که همه افراد به دنبال آن هستند. با توجه به زمان رزرو ویلا قیمت آن هم متفاوت است. اگر به دنبال ویلایی ارزان با امکانات بالا هستید، بهتر است در صورت داشتن شرایط، در روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل به شمال کشور سفر کنید.
حتما نام و آوازه ماسال را شنیده‌اید و دلتان هوس سفر به این منطقه ییلاقی را هم کرده است. این مکان رویایی به دلیل اینکه به دیگر نقاط جذاب شمال و شهرهای گیلان نزدیک است، ارزش چندین برابری پیدا کرده است. آبشار ویسادار، قلعه رودخان و حتی ساحل گیسوم هم از بهترین جاذبه های گیلان هستند که شما می‌توانید با سفر به ماسال از این مناطق هم دیدن کنید. برای سفری راحت و لذت بخش تر حتما قبل از سفر به اجاره ویلا ماسال فکر کنید. شما با ویلا ماسال در ارتفاعات و با امکاناتی نظیر حیاط بزرگ، اتاق خواب، استخر آب گرم، تجربه بهترین سفر را در ارتفاعات ماسال خواهید داشت. برای اجاره ویلا هم به سایت های مطمئن تر، با ارائه ویلاهایی متنوع تر مثل شب مراجعه کنید تا راحت تر ویلا یا سوئیت موردنظر خود را انتخاب کنید.

تجربه تمام تفریحات دریایی با ساحل منطقه آزاد انزلی

یکی از مکان‌های جذاب برای سفر به شمال، سواحل دریای خزر است که گردشگران بسیار زیادی را برای خرید، قدم زدن در اطراف سواحل، تفریحات آبی در مارینا کاسپین و.... به سوی خود جذب می‌کند.
بعد از خرید و تجربه تفریحات آبی وقت آن رسیده است که به دنبال اجاره ویلا انزلی باشید تا خستگی راه را به در کرده و برای ادامه سفرتان، انرژی جمع کنید. پس حتما قبل از سفر، به سایت‌های معتبر اجاره ویلا مراجعه کنید و با تنوع بالای ویلا انزلی گزینه موردنظر خود را انتخاب کرده و با خیالی آسوده به این منطقه سفر کنید.
مجموعه گردشگری منطقه آزاد انزلی که به نام بازار کاسپین هم شناخته می‌شود، در فاصله حدودا 30 کیلومتری بندرانزلی واقع شده است.

منطقه آزاد انزلی، مجموعه کاملی از چندین مرکز خرید، پاساژ، شهربازی، گیم لند و.... را در داخل خود جای داده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی منطقه آزاد انزلی امکان خرید محصولات خارجی با بهترین قیمت است. زیرا که محصولات وارداتی با گمرکی کمتری در این منطقه عرضه می‌شوند و خرید شما به صرفه تر خواهد شد.
یک مرکز خرید بسیار مدرن در این منطقه ونوس است که بیش از 800 فروشگاه با کالاهای خارجی و ایرانی مانند کفش و کیف و انواع لوازم آرایشی و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد.
یکی از بزرگترین و متنوع ترین آکواریوم‌های کشور را در منطقه آزاد انزلی به نام آکواریوم فانتستیک انزلی خواهید دید. اگر از دیدن ماهی‌ها و جانوران دریایی متنوع در تونلی 40 متری که زیر آب قرار دارد، لذت می‌برید، حتما باید این آکواریوم را از نزدیک ببینید.
سالنی به نام سالن آرواره در این آکواریوم وجود دارد که شما با رفتن به این قسمت می‌توانید اندازه واقعی آرواره ماهی‌ها را ببینید.

فصل تابستان بدون سفر جذابیت زیادی نخواهد داشت. مخصوصا اگر مسافرت به دل سواحل خزر باشد. اصلی ترین دغدغه مردم، پیدا کردن سواحلی آرام با آب و هوای مطبوع است. ما در این مطلب در حد توانمان سعی کردیم به شما بهترین و خوش آب و هوا ترین سواحل شمال ایران را معرفی کنیم تا در سفرهای بعدی خود از آن لذت ببرید.
https://siasatrooz.ir/vdch-wnz623nikd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی