يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
کد مطلب : 129479
رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهید زاهدی:

به برکت شهادت شهید زاهدی عظمت ایران ظاهر شد

اعطای درجه سرلشکری شهید زاهدی به خانواده او
به برکت شهادت شهید زاهدی عظمت ایران ظاهر شد
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده ‎شهید زاهدی، فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از نماز ظهر و عصر دیروز و در دیدار خانواده ‎شهید زاهدی، همزمان با چهلمین روز شهادت این شهید فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد. ایشان افزودند: عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود. او به دست اشقی‌الخلایق به شهادت رسید.
پس از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق در تاریح 13 فروردین ماه، در زمان کوتاهی تصمیم بزرگی از سوی ایران گرفته شد. این تصمیم بزرگ، واکنش قاطع به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی بود که با پرتاب صدها پهپاد و موشک به سوی اسرائیل عملیاتی شد و ضربه سنگینی به این رژیم وارد کرد که تصورش را هم نمی‌کردند.
همچنین امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار شهید «محمدرضا زاهدی» درجه سرلشکری شهید زاهدی را به خانواده ایشان اعطا کرد. پیشنهاد اعطای این درجه به پاس عمری مجاهدت و تلاش بی‌وقفه‌ی شهید زاهدی در جهت حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی از سوی سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مطرح و با تأیید حضرت امام خامنه‌ای به خانواده ایشان اعطا شد.
سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، به مقام رفیع شهادت نایل شد.
https://siasatrooz.ir/vdcjahevhuqe8xz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی