يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
کد مطلب : 127001

تشت رسوایی فعالان رسانه‌های ضد انقلاب از پشت بام افتاد

بی‌خود نیست که می‌گویند ماه پشت ابر نمی‌ماند و سرانجام بیرون خواهد آمد و آنچه که در پشت پرده جریان داشت آشکار می‌شود.
ضرب المثلی دیگر است که می‌گوید «دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟»
حکایت عملکرد این روزهای رسانه‌هایی است که برای دشمنی با ایران اسلامی راه اندازی شده‌اند و سال‌ها است که در این راه تلاش می‌کنند اما به نتیجه نرسیده‌اند. هر چند گهگاهی نیش‌هایی زده‌اند اما ای مگش عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری!
روشن است که شبکه‌هایی مانند بی‌بی‌سی فارسی، ‌من‌وتو، وی‌او‌ای، اینترنشنال، دویجه‌وله فارسی و چندین رسانه فارسی زبان دیگر در ماهواره همراه با شبکه‌‌های فضای مجازی راه انداز شده است تا علیه ایران اسلامی فعالیت کنند.
میلیون‌ها دلار صرف راه اندازی و فعالیت آنها می‌شود تا شاید بتواند بخشی از اهداف و برنامه‌های دشمنان را پیاده کند، جنگ ترکیبی نرم و سختی علیه ایران مدت‌ها است شکل گرفته و هر بار با رنگ و لعابی تازه به میدان می‌آید.
همگان می‌دانستند که پشت سر این شبکه‌ها چه کشورها و رژیم‌هایی حضور دارند و حمایت می‌کنند اما سعی داشتند تا خود را نمایان نسازند چرا که اعتقاد داشته و هنوز هم دارند که مردم ایران از حامیان چنین شبکه‌هایی تنفر کامل دارند. پنهانکاری حامیان شبکه‌های ضد ایرانی با وجودی که اظهر من الشمس بود، دیری نپایید و با دیداری که فعالان رسانه‌های خارج از کشور با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی داشتند، تشت رسوایی آنها از بام افتاد و صدای آنها به گوش همه مردم ایران رسید.
چنین دیداری که چند روز پیش و در لندن انجام شد، نشان از ادامه دسیسه و توطئه‌هایی دارد که سال‌های گذشته وجود داشته و در سال گذشته با شدت بیشتری بر سر اتفاقی که برای مرحوم مهسا امینی افتاد، به اوج خود رسید.
دشمنان و وطن فروشانی که در سال گذشته با حمایت عوامل خارجی سعی داشتند تا پروژه تجزیه ایران را رقم بزنند، دست آخر با شکست روبرو شدند و اکنون در آستانه سالگرد آن وقایع تلاش‌های خود را افزایش داده‌اند و دیدار فعالان رسانه‌های بی بی سی،‌ اینترنشنال، ایران فردا و شبکه‌های دیگری همچون صدای آمریکا در همین راستا تحلیل می‌شود.
نتیجه این دیدار، دو پروژه موساد در دو پرونده فوت جواد روحی و سپس مانور بر روی وضعیت جسمی موسوی و رهنورد بود که با جوسازی‌های دروغ و وارونه‌نمایی تلاش مضاعفی جهت بازتولید اغتشاشات در کشور انجام شد که البته با شکست روبرو شد و نتواست به اهداف خود دست یابد. اما این دو موضوع پایان کار این نشست نبود. دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با چهره‌های رسانه‌ای معاند و برانداز جمهوری اسلامی در آستانه سالگرد اغتشاشات سال گذشته، نشان از طراحی و برنامه‌ریزی تل‌آویو و موساد با محوریت رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی برای ناامن‌سازی مجدد کشور در این برهه دارد.
در این چند وقت گذشته، سازمان‌های اطلاعاتی کشور از جمله وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با هوشمندی و هوشیاری، چندین گروه را که در پی ایجاد ناامنی، آشوب و اغتشاش را داشتند منهدم کرده و عوامل آنها را بازداشت کرده‌اند که این تیم‌های عملیاتی، از سوی عوامل خارجی دشمنان ایران اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی حمایت می‌شدند.
اکنون با آشکار شدن حمایت‌هایی که اسرائیل از اپوزیسیون خارج نشین دارد، شک و شبهه‌‌ای هم اگر در برخی مردم کشورمان وجود داشت، بر طرف شد.
تنفر مردم ایران از رژیم صهیونیستی را نمی‌توان نادیده گرفت و اقدامی که وزیر اطلاعات اسرائیل با دیداری که انجام داد، یک اشتباه راهبردی بود، آشکار کردن دیدار فعالان رسانه‌ای ضد انقلاب با «گیلا گاملی‌ال» اشتباه بزرگی بود که مرتکب شدند، همه تلاش اسرائیل بر این است تا تشکلیات خود را برای سالگر اغتشاشات به کار گیرد و نوک پیکان نبرد آنها، ‌رسانه‌هایی است که در تحریک افکار عمومی تلاش می‌کنند اما این دیدار خود باعث خواهد شد مردم آگاه‌تر و روشن‌تر از پیش به آنچه که علیه ایران اسلامی تدارک دیده شده است واقف‌تر گردند. در این زمینه رسانه‌های داخلی ایران باید هر چه بیشتر روشنگری و اطلاع رسانی کنند به ویژه رسانه ملی تا رسوایی ضد انقلاب بیشتر دیده شود.

محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdciuyazzt1aru2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی