يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : 126278

منافقین از تهران تا پاریس

این روزها افکار عمومی کشورمان و دیگر کشورها به سوی تحولات و اتفاقاتی که در فرانسه می‌افتد جلب شده...
این روزها افکار عمومی کشورمان و دیگر کشورها به سوی تحولات و اتفاقاتی که در فرانسه می‌افتد جلب شده، چرا که چندی پیش نمونه‌ای از آن اما با تفاوت‌های بسیار عمیق در ایران افتاد.
فرانسه چند روز است به دلیل قتل یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس این کشور در آشوب است، تاکنون به غیر از آن نوجوان 17 ساله دو نفر دیگر تا زمان انتشار مقاله کشته شده‌اند، ‌مردم خشمگین هستند و پلیس نیز با خشونت هر چه تمامتر با آنها برخورد می‌کند. مکرون رئیس جمهور فرانسه دستور برخورد شدیدتر با معترضین را داده و وزیر دادگستری این کشور هم تهدید کرده که والدین جوانانی که در آشوب‌ها حضور داشته باشند، 30 هزار یورو جریمه شده و 2 سال به زندان می‌افتند. در سوی دیگر ماجرا، دولتمردان فرانسه همچون مکرون عامل تشدید خشونت‌ها و اعتراضات را فضای مجازی اعلام کرده و خواهان بسته شدن آن شده‌اند.
رسانه‌های غربی گزارش‌های وقایع فرانسه را با دقت و مهندسی شده در راستای حمایت از دولت فرانسه و محکوم کردن معترضین منتشر می‌کنند تا جایی که معترضین؛ اراذل و اوباش،‌ آشوبگر و اغتشاش‌گر معرفی می‌شوند.
رسانه‌های فارسی زبانی که تا پیش از این اغتشاشات هدایت شده در ایران را اعتراض و انقلاب می‌نامیدند، اکنون آنچه در فرانسه می‌گذرد و تازگی هم ندارد را حمایت از حاکمیت دانسته و معترضین را اوباش می‌نامند.
همه این رفتارها اثبات کننده رفتار مزورانه آنها نسبت به دیگر کشورها به ویژه ایران است.
مردمی که اکنون در کف خیابان‌های شهرهای فرانسه حضور دارند، از سوی رسانه‌های ضدحاکمیتی تحریک نشده‌اند، شبکه‌هایی مانند بی‌بی‌سی یا اینترنشنال و من و تو وجود ندارد تا با انتشار اخبار دروغ و تحریک‌آمیز مردم را به خیابان‌ها بکشاند و باعث اغتشاش و آشوب شود.
آنهایی که در ایران در جریان اتفاقات سال گذشته یا فریب خوردند یا دانسته به میدان آمدند و دست به آشوب زدند و به تخریب اموال مردم و دولت پرداختند،‌ اکنون باید بیشتر به تحولاتی که در فرانسه در حال وقوع است بنگرند تا شاید کمی آگاه شوند و از کرده پیشین خود پشیمان گردند.
تاکنون صدها نفر در اعتراضات فرانسه دستگیر شده‌اند و تهدیدات دولت و نیروهای امنیتی علیه اعتراضات شدت یافته، تا جایی که حتی خانواده‌ها نمی‌توانند پیگیر بازداشتی خود باشند،‌ چرا که در صورت مراجعه آنها نیز بازداشت شده و طبق گفته وزیر دادگستری فرانسه باید جریمه 30 هزار یورویی پرداخت کنند و 2 سال زندانی شوند. اما در ایران آنهایی که در اغتشاش شرکت کردند،‌ آشوب بپا کردند و فتنه‌گری نمودند و به نیروهای امنیتی حمله مسلحانه کرده و تعدادی از آنها به شهادت رساندند، ‌هنوز در داخل کشور مشغول فعالیت هستند.
نمونه آن را می‌توان مادر مرحوم کیان پیر فلک مثال زد که همین چندی پیش بود که پسر عموی او در یک اقدام تروریستی که قطعا با تحریکات مادر کیان انجام شد،‌ با خودروی خود به پلیس حمله کرد و یکی از آنها را به شهادت رساند، در حالی که رسانه‌های معاند سعی کردند این اقدام را وارونه جلوه دهند و از یک رفتار تروریستی یک قهرمان بسازند.
فرانسه همان کشوری است که رئیس جمهورش با چند ضد انقلاب وطن فروش خائن خارج نشین دیدار کرد و آشوب‌های مدیریت شده از سوی دولت‌های غربی را انقلاب نامید.
منافقین در فرانسه حضور دارند، این گروه تروریستی همچنان از حمایت‌های دولت فرانسه برخوردار است. با وجودی که از برگزاری میتینگ سالانه این گروه جلوگیری کرده بود، اما این منع را برداشت تا بتواند از ظرفیت آنها برای سرکوب معترضین در فرانسه استفاده کند.
اکنون نیروهای منافقین مشغول سرکوب مردم فرانسه هستند و همانگونه که در ایران جنایت کردند و در چند ماه گذشته با عوامل داخلی خود در آشوب‌ها به اقدام مسلحانه با مردم ایران پرداختند تا مجری خواسته‌های تجزیه طلبانه و آشوب‌گرایانه غرب باشند، اکنون نیز وظیفه جدید خود برای خواسته‌های غرب را اجرا می‌کنند که محور آن را ترور و سرکوب مخالفان الیزه است.
چهره‌هایی که در ایران از آشوب‌ها حمایت کردند که ناچهره‌اند، یک سوزن به خود بزنند یک جوالدوز به دیگران، آنها در تحریک جوانان مقصر‌ند و نقش داشتند، اما رفتار سلبریتی‌های فرانسه را نگاه کنید به خود جرأت و اجازه نمی‌دهند در حمایت از معترضین سخن بگویند.

محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcd590fjyt0xx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی