يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : 127052

مظلومیت ایران اسلامی برای جهانیان بازگو شود

سال گذشته که آشوب‌ها و فتنه بر سر فوت مرحومه مهسا امینی شکل گرفت، اپوزیسییون خارج نشین شادمان بود که کار جمهوری اسلامی ایران تمام است!
سلطنت طلب‌ها،‌ منافقین،‌ تجزیه طلب‌ها و هر گروه و جریان ضد انقلابی که در خارج ساکن است،‌برای براندازی ایران اسلامی دست به کار شد اما به نتیجه نرسید،‌ دلخواه ضد انقلاب، تجزیه ایران و نابودی جمهوری اسلامی ایران بود که تعبیر نشده و نخواهد شد.
دلیل آن که تاکنون دشمنان با آن همه توطئه، دسیسه و اقدامات براندازانه که از حمایت‌های گسترده مادی و معنوی آمریکا،‌اسرائیل و برخی دیگر از کشورها و رژیم‌های غربی برخوردارند به اهداف خود نرسیده‌‌اند، هوشیاری اکثریت مردم است، مردم به آنچه که در فضای سیاسی کشور می‌گذرد،‌ آگاه هستند و آگاهانه نیز رفتار می‌کنند،‌هر چند هستند در میان مردم افرادی که یا فریب خورده‌‌اند یا سرسپرده که تلاش می‌کنند در راستای برنامه‌های دشمن گام بردارند اما بسیاری از آنها نیز پس از گذشت یکسال از فتنه شهریور 1401 به این آگاهی رسیده‌اند که دشمنان خارج نشین، ایران را ویران و تجزیه شده می‌خواهند، نابودی امنیت پایدار کشور آرزوی دشمنان است و تاکنون نیز طرح و برنامه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور بوده است چرا که چنین فضایی باعث اختلال در همه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌شود.
اگر امنیت به خطر بیفتد،‌ تضعیف را به دنبال دارد که در واقع به نابودی و براندازی ختم می‌شود و دشمنان نیز به این نکته واقفند و می‌دانند که چه جنگی را علیه ایران شکل بدهند.
جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی و تبلیغات گسترده منفی علیه ایران اسلامی به طور گسترده‌ای از سوی رسانه‌های فارسی زبان وجود دارد که در طول یک سال گذشته رسانه‌های داخلی در مواجهه و مقابله با آنها خوب عمل کرده‌اند و باعث شفاف شدن ماجرا و احوالات و اقدامات دشمنان علیه ایران شدند که مردم را روشن‌تر کرد.
دشمن در روزهای گذشته تلاش زیادی را به خرج داد و حتی با دروغ‌های خود سعی کرد تا مردم را تهییج و تحریک کند،‌از کشته سازی گرفته تا دستگیری‌های خیالی اما به نتیجه نرسید.
اکنون رئیس جمهور راهی آمریکا شده است،‌ سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت خوبی برای طرح موضوعاتی همچون اقدامات و دخالت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی و غربی در امور داخلی ایران و حمایت از گروه‌های برانداز همچون منافقین، تجزیه طلبان و دیگر براندازان است. جمهوری اسلامی ایران نه تنها در طول یکسال گذشته بلکه در عمر 45 ساله خود مظلوم مقتدر بوده است.
مظلومیت ایران اسلامی برای جهانیان باید بازگو شود، در جریان اغتشاشات سال گذشته،‌حجم گسترده‌ای از دروغ علیه ایران در رسانه‌های معاند همچون بی بی سی، وی او ای، من و تو،‌ اینترنشنال و بسیاری شبکه‌های دیگر، گفته شد تا ذهن افکار عمومی جهان علیه ایران شورانده شود، دولت‌های آمریکا، کانادا و برخی دولت‌های اروپایی حتی چهره‌های سینمایی خود را وادار کردند تا نسبت به ماجرایی که سال گذشته در ایران اتفاق افتاد، موضع گیری کنند بدون آن که از اصل ماجرا با خبر باشند.
در طول یکسال گذشته تاکنون اتفاقات بسیار ناگوارتر از فوت مهسا امینی که نیروی انتظامی در آن دخیل نبود، افتاده است اما هیچ موجی علیه آن‌ها شکل نگرفت. در جریان اعتراضات فرانسه یک جوان 17 ساله به دست پلیس کشته شد و خشم مردم نیز برانگیخته شد و در پی آن خشونت افسارگسیخته پلیس فرانسه مردم معترض را به شدت سرکوب کرد تا جایی که به حکومت نظامی و قلع و قمع مردم رسید و بازداشت‌های گسترده معترضین آغاز شد.در آمریکا پلیس در طول یک سال بیش از هزار نفر را بی دلیل به قتل رسانده است. اما برای چنین خشونت‌هایی که از سوی دولت فرانسه و آمریکا انجام شد، افکار عمومی جهان نسبت به آن نشورید و اعتراض نکردند.
چنین رفتارهای دوگانه و ناحقی در جهان، همواره وجود داشته است اما باید این وضعیت شکسته شود تا جایی که کشورهای مستقل، کشورهایی که مقابل آمریکا و جبهه استکبار ایستاده‌اند هماهنگ شده و علیه خشونت و جنایاتی که غرب و جبهه استکبار در داخل و خارج کشور خود مرتکب می‌شوند اقدام کنند.
قدر مسلم دشمنان بار دیگر یک شکست سنگین را از سوی ایران تجربه کردند که انتظارش را نداشتند،‌حال مسئولان وظیفه سنگین‌تری نسبت به مردم و کشور دارند.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcenf8zwjh8w7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی