سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
کد مطلب : 128132

انتقام از اسرائیلی‌ها

درِ باغ شهادت بسته نیست، ‌اما قرار هم نیست بزنند و بروند،‌ دوران بزن در رو تمام شده و باید در یک انتظار انتقام سخت بمانند تا زمانش برسد آنگاه طعم آن را خواهند چشید. بار دیگر رژیم صهیونیستی در یک اقدام تروریستی یکی از مدافعان حریم و حرم را در دمشق، پایتخت سوریه به شهادت رساند.
شهید «سید رضی» از فرماندهان و یاران شهید سلیمانی در حمله موشکی در دمشق شهید شد.
قدر مسلم از رژیم صهیونیستی توقع و انتظار نبرد رو در رو و مردانه بیهوده است،‌ همانگونه که این رژیم در فلسطین و غزه مشغول جنایت و کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه در بخشی از سرزمین فلسطین است و تاکنون بیش از 20 هزار تن از مردم عادی به دست ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.
حضور نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، بر اساس درخواست دولت سوریه و توافقی است که بین دو کشور انجام شده و این در حالی است که رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر جنایتکار بدون سابقه تاریخی و پیشینه سیاسی و جغرافیایی است.
رژیم جعلی اسرائیل بارها به سوریه حمله موشکی و هوایی کرده است و در این حملات شاهد شهادت مردم این کشور بوده‌ایم.
انتظاری که از دولت سوریه می‌رود،‌ این است که در مقابل حملات ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد و تاکنون اگر شاهد ادامه حملات جنگنده بمب افکن‌های این رژیم و حملات موشکی آن به سوریه بوده‌ایم، بی‌پاسخ گذاشتن این حملات از سوی دمشق است.
اگر در مدت زمانی که رژیم جعلی اسرائیل به سوریه حمله می‌کند، دولت دمشق به این تجاوزات پاسخ می‌داد، قطعاً این رژیم جعلی به خود جرأت نمی‌داد بار دیگر دست به تجاوز و جنایت بزند.
با وجودی که اسرائیل در پی گسترش جنگ در منطقه است و سیاست آن بر این اساس است که اگر جنگ از سوی کشورهای اسلامی و عربی به ویژه کشورها و نیروی جبهه مقاومت علیه آن از چند جبهه گسترش یابد، کشورها و رژیم‌های حامی آن نیز وارد نبرد می‌شوند،‌ اما غربی‌ها به ویژه کشورهای اروپایی حامی رژیم صهیونیستی می‌توانند به این پرسش پاسخ دهند که آیا هزینه و تاوان حمایت خود از اسرائیل در جنگ احتمالی را می‌پردازند و تحمل می‌کنند؟
قطعاً کشورهای اروپایی حامی رژیم صهیونیستی از تبعات سنگین این جنگ آگاه هستند و می‌دانند که مردمانشان مخالفند.
دنیا و افکار عمومی آن، علیه اسرائیل است، هر روز در کشورهای مختلف علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا می‌شود و این موج خاموشی ندارد.
اما جمهوری اسلامی ایران در پی ترور شهید رضی در دمشق به دست رژیم صهیونیستی چه واکنش باید انجام دهد؟
برخی اعتقاد دارند نباید واکنش نشان و باید شکیبایی به خرج داد برخی دیگر مخالف این نظر هستند و معتقدند که باید پاسخی آشکار و قاطع به رژیم جعلی اسرائیل داد تا طعم یک انتقام قاطع بچشد.
همانگونه که جمهوری اسلامی ایران زمانی که ارتش تروریست آمریکا سردار ایرانی قاسم سلیمانی را در بغداد ترور کرد و به شهادت رساند و ایران چندی بعد با حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد بخشی از انتقام خون سردار دل‌ها را گرفت، اکنون نیز زمان آن است تا در واکنش و اقدامی مشابه انتقام خون شهید رضی از اسرائیلی‌ها گرفته شود.
اکنون در ایران موج انتقام همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته، مسئولان سیاسی و نظامی وعده آن را داده‌اند و مردم نیز چنین انتظاری دارند.
برای پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی نباید درنگ کرد،‌ با یک برنامه ریزی حساب شده و دقیق اما سریع،‌ باید انتقام گرفته شود اگر یک انتقام قاطع از اسرائیلی‌ها در این مقطع گرفته نشود،‌ آنها حملات خود را گسترش خواهند. اما می‌دانند و آگاه هستند که به زودی عملیات انتقامی انجام خواهد شد و در این شکی نیست.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcexv8zwjh8wzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی