يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : 128274

در انسانیت خود شک کنید!

آنچه که این روزها پس از اقدام تروریستی کرمان از برخی عوامل داخلی و خارجی دیده می‌شود، انسان نبودن آنها را نشان می‌دهد،‌ انسانیت در وجود چنین افرادی مرده است و تنها آنچه که درون آنها دیده می‌شود،‌ مرگ انسانیت و حلول شیطان در روح آنها است.
در اقدام تروریستی کرمان، همزمان با سالروز شهادت سرداری که جانش را برای امنیت مردم ایران اسلامی فدا کرد تا گزندی به آنها نرسد، 90 تن از مردم کشورمان به شهادت رسیدند و دهها نفر نیز مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.
با توجه به شرایطی که از نظر روحی، خانواده‌ شهدا و افکار عمومی کشور دارند، برخی نمک به زخم می‌پاشند و با اظهار نظرات خود به جای آن که تسلای خاطر بازماندگان باشند،‌ استخوان لای زخم می‌شوند.
از آنها که در خارج نشسته‌اند و به مردم و ایران پشت کرده و همراه دشمنان مشغول توطئه و دسیسه هستند، انتظاری نیست،‌ اگر یکی از آن پست فطرت‌هایی که اکنون در آمریکاست به مردمی که برای مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی آمده بودند پس از انفجار و شهادت 90 تن از مردم بی‌گناه کشور آنها را ساندیس خور خطاب می‌کند، از چنین حیوانی همین انتظار می‌رود،‌ او اگر انسان بود چنین حرفی نمی‌زد.
از آن دست حیوانات آدم نما که به مردم و ایران پشت کرده‌اند می‌توان نمونه‌های زیادی را مثال زد اما از آنهایی که همچنان در داخل کشور حضور دارند و برای کوچکترین اتفاقی فریاد وا اسفا سر می‌دهند و اشک تمساح می‌ریزند انتظار و توقع این است اگر با مردم همراه نمی‌شوند و دلشان به درد نمی‌آید به دلیل شهادت کودکان دو ساله در انفجار تروریستی کرمان، حداقل سخنی هم نگویند و زیبان به کام بگیرند.
اما با این وجود، از همان‌ها هم انتظار می‌رود زمانی که کشور در آشوب و اغتشاش بود و دشمن در صدد نابودی ایران اسلامی،‌ با دشمنان همراه شدند و بر آتش فتنه دمیدند و برای کشته شدگان فتنه اشک تمساح ریختند،‌ اکنون نیز نسبت به کشتاری که دشمنان مرتکب شدند، واکنش نشان دهند و فریاد بزنند. چرا اکنون صدایشان در نمی‌آید؟
یکی از آنهایی که در اتفاقات فتنه سال گذشته در زمین دشمن بازی کرد،‌جناب دکتر زیبا کلام بود او پس از اقدام تروریستی در کرمان در مصاحبه زنده با تلویزیون صدای آمریکا (voa) گفت؛ اسرائیلی‌ها دست به این کار نمی‌زنند،‌آنها بی‌گناهان را نمی‌کشند!
استاد دانشگاه اعتقاد دارد،‌اقدام تروریستی کرمان کار اسرائیل نبوده است!
آقای زیبا کلام! انتظار است که مانند اسم فامیلتان زیبا سخن بگویید اما سال‌ها است که سخن زیبا از دهان شما بیرون نیامده و از این پس باید شما را «زشت کلام» خطاب کرد.
با این نظر و تحلیلی که داده‌اید با این حساب،‌مردم مظلوم فلسطین که به دست صهیونیست‌ها سال‌ها است قتل عام می‌شوند و اکنون نیز 3 ماه است که جنگ در غزه ادامه دارد،‌ مردمی که در حملات ارتش رژیم جعلی اسرائیل به شهادت می‌رسند گناهکار هستند؟!
داعش اقدام تروریستی کرمان را رسماً بر عهده گرفته است، استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های ایران چگونه نمی‌تواند ارتباط داعش با آمریکا، اسرائیل و عربستان را متوجه شود؟
داعش که زخم خورده ایران و حاج قاسم سلیمانی است، دست پرورده اسرائیل و آمریکا است،‌ آیا می‌توان در این تردید داشت؟
مسئله مهم در فلسفه وجودی داعش در این است که در طول سالیان فعالیت‌های جنایتکارانه داعش،‌ آیا از سوی این گروه جنایتکار تروریستی علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی اقدامی انجام شده است؟
هدف داعش که مثلث غربی عبری و عربی آن را تأسیس کرد،‌ کشورهای جبهه مقاومت بود. ‌سوریه،‌ عراق، لبنان، یمن و ایران هدف داعش بود. آیا جز این است که این گروه تروریستی در راستای اهدافی اقدام می‌کند که خواسته اسرائیل و آمریکا است؟
امثال آقای زیبا کلام را به اندکی تفکر و اندیشه دعوت می‌کنم و به آنهایی هم که سکوت کردند مانند امثال احمدی نژاد،‌ توصیه می‌کنم در انسانیت خود شک کنید!
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcbzwb8arhb55p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی