جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : 128343

یمنی‌ها متوقف نشدنی هستند

درباره یمن و مردم آن، واژه‌ها نمی‌تواند گویای آن چه که این مردم دلاور،‌ سلحشور،‌ نترس معتقد و خداباور هستند، آنها را توصیف کند.
مردم یمن به گونه‌ای رفتار می‌کنند که هر انسانی را به تحسین وا می‌دارد حتی دشمنان آنها هم با خود می‌گویند چگونه می‌شود مردمی که بیش از 8 سال جنگ را از سوی عربستان، امارات و حمایت‌های آمریکا، اسرائیل و غرب از متجاوزان تحمل کرده است اینگونه ابرقدرت‌های جهان را به چالش کشانده و در دریای سرخ کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی و شهرهای اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار می‌دهد؟
دل و جرأ‌ت مردم یمن ستودنی و مثال زدنی است شاید نتوان نمونه‌ای از این مردم را در جهان عرب یافت!
یمنی‌ها رسالت اعتقادی و آخر‌الزمانی خود را اجرا می‌کنند و چنین اقداماتی برگرفته از اعتقاد قلبی به وعده الهی است که نصرت را به آنها عطا کرده است.
در حالی که مردم غزه به دست ارتش رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند،‌ اما دیگر رژیم‌ها، ‌کشورها و مردمان مسلمان عرب منطقه از خود واکنش نشان نمی‌دهند و تنها مردمانی که به جبهه نبرد با اسرائیل ورود کرده‌اند،‌ یمن،‌ لبنان و عراق است.
یمن خود زخم خورده جنگی است که از سوی عربستان سعودی به این کشور تحمیل شد و با سربلندی از این جنگ بیرون آمد و با وجود همه کمبودهای شدید غذایی و دارویی که نیازمند فوری کمک‌های بین‌المللی است،‌ خود را درگیر جنگی دیگر کرده است.
رویارویی با آمریکا و بی‌توجهی به تهدیدات ایالات متحده در پی حمله به کشتی‌های متعلق به اسرائیل،‌ سرانجام حملات آمریکا، اسرائیل و دیگر نوچه‌های ایالات متحده را در پی داشت که با وجود همه تهدیداتی که از سوی این ائتلاف علیه مردم یمن شده است، مردم شجاع و پای کار یمن به میدان آمدند با حضور میلیونی خود در فریاد زدند «متوقف نمی‌شویم» خنجر‌های یمنی این روزها زخم‌های بسیاری را بر پیکر دشمنان جهان اسلامی وارد کرده است و قرار است که این خنجر‌ها تیز و برنده که همیشه در پر شال مردان یمنی است، کار را یکسره کند.
انصارالله که از حمایت قاطع مردم یمن برخوردار است و همه مردم عضو انصارالله هستند، حتی اگر از سوی دیگر کشورهای اسلامی عربی هم یاری نشوند، پای اعتقادات خود ایستاده‌‌اند و نه تنها کوتاه نخواهند آمد بلکه به پیش روی خود ادامه می‌دهند.
رهبران انصارالله، ‌فرماندهان ارتش و مردم، همگی قاطعانه گفته‌اند که پاسخ حملات آمریکا و نوچه‌هایش را خواهند داد.
با اقدام آمریکا در حمله به یمن، که اشتباه و خطای بزرگی از سوی آنها بود، ‌ابعاد جنگ و تحولات منطقه‌ای به گونه‌ای دیگر تغییر خواهد کرد تا جایی که منافع آمریکا و کشورهای غربی همراه در حمله به یمن،‌ از این پس باید در دلهره به سر ببرند و آب خوش از گلویشان پایین نرود.
آمریکا و هم پیمانانش از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه یمن سوء استفاده کردند تا بتوانند از این طریق یک تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی که یک رژیم حرام‌زاده و حاصل اقدام آمریکا و انگلیس است، بدهند.
شرایط رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس در غزه و در جبهه‌ای دیگر با حزب الله لبنان خوب نیست،‌آنچه از اوضاع اسرائیل مخابره می‌شود، واقعیت‌های موجود آن نیست و با سانسور‌های شدید همراه است.
اینگونه که بر می‌آید، آمریکا و غرب نسبت به نابودی اسرائیل احساس خطر کرده است به همین دلیل خود را مستقیم وارد معرکه کرده در حالی که ظرفیت‌های جبهه مقاومت بسیار فراتر از آن چیزی است که آمریکا، انگلیس و دیگر همپیمانان آنها تصور می‌کنند.
آنگونه که رهبران انصارالله با حمایت‌های میلیونی مردم یمن وعده داده‌اند، واکنش و انتقام از حملات آمریکا و انگلیس نزدیک است. هر دو کشور در منطقه دارای منافعی هستند که در تیررس ارتش و انصارالله یمن است.
راز دلاوری،‌ سلحشوری و آزادگی مردم یمن و انصارالله را هرکسی نمی‌تواند درک کند. آمریکا مجبور به فرار از منطقه خواهد شد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdci5vazpt1arp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی