پنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲
کد مطلب : 126172
در رویداد ملی نهضت عنوان شد؛

مبلغین نیاز به حمایت دارند

رویداد ملی نهضت به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغات واطلاع رسانی دینی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.
مبلغین نیاز به حمایت دارند
در این مراسم حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام تبلیغات اسلامی گفت:گرد هم آمدن، هم اندیشی کردن ومعرفی کسانی که قدم موثری بر می دارند جهاد دیگری است. از همان ابتدا حضرت امام مد نظرشان بود دستگاهی باید به وجود بیاید، ما هر سال امروز را گرامی میداریم واز عزیزانی که فقط برای رسالت آمدند به اندازه ای که می‌شناسیم دعوت و ازآنها تقدیر می کنیم؛ بنده به نمایندگی از جامعه بزرگ تبلیغات این رسالت را که سنگینی آن را بر دوشم حس می‌کنم اینجا حضور دارم واز همه، فعالان رسانه، روحانیون، بانوان وعزیزانی که این رسالت را بر عهده گرفتند تشکر می کنم. در آیین تقدیر  حجت الاسلام قومی  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، خانواده روح الله عجبیان، شهید آرمان علی وردی، حجت الاسلام مسلمین حسین رنجبر  «امام جماعت» به روی سن آمدند واز  منصوره کوشکی، حجت الاسلام مسلمین دکتر سرلک، پیشکسوت قرآن احمد حاجی شریف، ابوالفضل بهرام پور مترجم قرآن کریم تقدیر کردند. حسین رنجبر در ادامه گفت: در طول سال‌ها همیشه مشغول عنایات مردم عزیز بودیم از همه خانواده شهدا، احساس شرم می کنم . از مسئولین تقاضا دارم توجه ویژه تری به مبلغین داشته باشند نیاز به حمایت داریم با دست خالی چقدر می شود کار کرد، باید مردم کمک کنند اگر دیداری برای رفع مشکلات با مقام معظم رهبری برای ما بگیرند بهترین هدیه برای ما است. در ادامه این مراسم، مریم شعبانی کارگردان تئاتر با کار فاطمه، محمد حسین نیرومند از هنرمندان گرافیست، روح الامین، حسین حقیقی خواننده انقلابی، محمد رضا شفیعی سرباز روح الله رضوی ، حسین شاه مرادی، سپیده بابایی نائب قهرمان کشتی آلیش آسیا، دکتر نیک زاد نماینده مجلس شورای اسلامی تقدیر شد.
سپس ریاست سازمان تبلیغات اسلامی حاج آقا قومی  خاطر نشان کرد : هر سال حوالی یک تیر از عده‌ای تقدیر می‌شود،  اولا دستگاه تبلیغ ما را یاد شهدا می اندازد در این روز یکی از کسانی که از آنها  تقدیر می شود کسانی هستند که سهمی داشتند شبیه این جلسه در استان‌ها در حال برگزاری است سهم کوچکی هم بر عهده ما است. یکی از گروه‌هایی که از آنها تقدیر می کنیم نشر خوبی ها است، سال گذشته از عزیزی تقدیر کردیم که خانه ساخته بود، که نشر آن کار خوبی است.
 
سمیه ملکی
https://siasatrooz.ir/vdcgu39qxak9xq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی