جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : 126193
ثبت پنجمین شکست در لیگ والیبال ملت‌های 2023

وقتی عطایی از شکست‌ها درس نگرفته است!

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی نتیجه بازی را به آمریکا واگذار کرد که ضعف دریافت در تیم ملی کشورمان بیش از همیشه به چشم آمد.
تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های 2023 مقابل آمریکا قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
وقتی عطایی از شکست‌ها درس نگرفته است!
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود از هفته دوم رقابت های لیگ ملت های 2023 از ساعت 18 در شهر روتردام هلند مقابل آمریکا قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 23 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.
سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پور نفرات آغاز کننده این بازی برای تیم ایران بودند. در جریان مسابقه با صلاحدید کادر فنی سایر بازیکنان هم برای لحظاتی در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند.
میکا کریستنسن، متئو اندرسون، دیوید اسمیت، تیلور آوریل، آرون راسل، توماس جاسکی و اریک شوجی هم نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی آمریکا بودند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت های لیگ ملت های 2023 توانست چین را شکست داده و نتیجه را به تیم های ملی ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کرد. در هفته دوم هم شاگردان بهروز عطایی کار را با پیروزی قاطع مقابل آلمان آغاز کردند و در گام دوم نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند.
شاگردان بهروز عطایی در آخرین بازی هفته دوم لیگ ملت های 2023 فردا از ساعت 18:30 باید به مصاف هلند، میزبان این هفته از مسابقات بروند.
 
اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آمریکا شد
در پایان این مسابقه امین اسماعیل‌نژاد، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران توانست 16 امتیاز به تنهایی برای تیم ملی کشورمان کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. پس از وی پوریا حسین خانزاده موفق به کسب 9 امتیاز برای ایران شد. در طرف مقابل مت اندرسون  و آوریل هر کدام به تنهایی موفق به کسب 13 امتیاز برای تیم ملی آمریکا شدند.
https://siasatrooz.ir/vdcjhmevtuqe8vz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی