شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵
کد مطلب : 126326

یک جشن بی‌نظیر در دنیا

روز جمعه همزمان با عید سعید غدیر خم مردمک ایران اسلامی در شهرهای کوچک و بزرگ و روستاهای کشور جشن بزرگ غدیر را برپا کردند.
یک جشن بی‌نظیر در دنیا
هم‌زمان با عید سعید غدیر خم جای‌جای کشورمان میزبان برگزاری جشن‌های این روز فرخنده بود؛ مردم با حضور در هیابان‌ها و کوچه‌های شهرها با پخش شیرینی، شربت،‌ غذا از یکدیگر پذیرایی کردند و یکرنگی خود را به نمایش گذاشتند.
بزرگترین جشن غدیر در تهران برگزار شد که به طول 10 کیلومتر بود، از میدان امام حسین تا میدان آزادی تهران،‌سال گذشته نیز برای نخستین بار جشن عید غدیر از میدان ولیعصر تا چهار راه پارک وی برگزار شد که در نوع خود بی‌نظیر بود و روز گذشته نیز مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر برگزار شد که در آن بیش از 4 میلیون نفر از مردن تهران شرکت کردند. «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار شد، با برنامه‌هایی از قبیل اطعام، برپایی سرود و مولودی، کاروان‌های شادی، غرفه‌های فرهنگی و سخنرانی و پویش نذر اسباب‌بازی برای نقاط محروم در راستای تبلیغ مهدویت و عید غدیر را شامل شد.
حرم حضرت امام رضا(ع)،‌حرم شاه چراغ،‌حرم شاه عبدالعظیم و دیگر مکان‌های مذهبی غرق در نرو و شادی بود. مردم در خیابان‌های تهران، در کنار هم و در یک همراهی و همدلی دوستانه و عاشقانه، به عشق علی (ع) در گرمای تابستان به خیابان آمدند و جشن بزرگ عید غدیر را برپا کردند. موکب‌های زیادی در سرتاسر مسیر برپایی جشن مستقر شده بود که از مردم با هر نوع مواد غذایی پذیرایی کرد.جشن عید غدیر که دیروز در ایران برگزار شد یک جشن بی‌نظیر در دنیا بود.
https://siasatrooz.ir/vdchi-nz-23nixd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی