يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
کد مطلب : 127849

فرهاد قائمیان مدیر جشنواره‌های امام رضا«ع» شد

فرهاد قائمیان مدیر جشنواره‌های امام رضا«ع» شد
در نشست خبری بیست و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امام‌رضا (ع)  در حالی فرهاد قائمیان مدیر جشنواره‌های امام رضا(ع) شد که سعیدی‌زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به این موضوع اشاره کرد که دوره بیست و یکم جشنواره امام رضا(ع) طلیعه شکل‌گیری یک جریان حرفه‌ای رضوی با رویکرد تولید آثار فاخر است.
فرهاد قائمیان مدیر جشنواره‌های امام رضا (ع) نیز با اشاره به اینکه در میدان هستیم تا فرهنگ و هنر ایران زمین خوب شناخته شود بیان کرد: امیدوارم در جلسات بعدی که با دبیران خواهیم داشت نیز از حضور شما اهالی رسانه استفاده کنیم و در رسانه‌ای کردن این جشنواره، به سطح بین‌المللی برسیم. او ادامه داد: برای اینکه بتوانیم فرهنگ امام رضایی را اثرگذارتر کنیم به حضور و حمایت شما اهالی رسانه نیاز داریم. من عاجزانه خواهش می‌کنم من را بپذیرید تا بتوانیم با بیانی زیبا، و آگاهی‌دهی، این فرهنگ امام رضایی را صمیمی‌تر بین مردم رواج دهیم. من تازه به این جشنواره فاخر پیوستم. خوشحالم که به عنوان یکی از همراهان تیم دبیری در این جشنواره در خدمتتان هستم.
در همین حال مرتضی سعیدی‌زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) با اشاره به اینکه انتقال و بسط موضوعات فرهنگ رضوی بدون کمک اهالی رسانه ناممکن است بیان کرد: در رسانه‌ای شدن و توسعه فعالیت‌های بنیاد، فعالیت‌های فراوانی از سوی اهالی رسانه صورت گرفت. لذا تقدیر می‌کنم از جریان‌سازی رسانه‌ای شکل گرفته در جشنواره امام رضا. بدون شک شما مشمول این حدیث امام رضا هستید که «خدا رحمت کند بنده‌ای که احیای امر ما را انجام می‌دهد».او به سیاست‌گذاری‌ها اشاره کرد و گفت: ما در بنیاد از سال گذشته در دوره مدیریتی جدید سعی کردیم جریان تحولی را شکل بدهیم و این دوره، دوره گذاری بود برای فعالیت‌های بنیاد از فعالیت‌های عمومی به حرفه‌ای و تخصصی. دوره فعلی دوره تغییرات رویکردی است. سعیدی‌زاده اشاره کرد: در این دوره امیدواریم با سیاست‌های بنیاد جریان جشنواره را علاوه بر حرفه‌ای شدن به سمت عمومی شدن نیز پیش ببریم که در میدان اجتماعی مردم نیز آن را تجربه کنیم. در همین راستا قرار است در ۴۵۰ نقطه کشور تئاترهایی خیابانی برگزار شود. تمرکز عملیات دبیرخانه‌ای جشنواره از سطح استان‌ها به سمت ملی ارتقا پیدا کرده. همه جشنواره‌های امام رضا در سطح ملی برگزار می‌شوند و رویکرد تحولی را در سطح جشنواره‌ها تجربه می‌کنیم. تجمیع اختتامیه‌ها را نیز خواهیم داشت.
 
گروه فرهنگ و هنر - مهدی یوسفی
https://siasatrooz.ir/vdci5yaz3t1arv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی