شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
کد مطلب : 128248
سفر یک روزه رئیس جمهور به پایتخت شور و شعور

واگذاری بیش از ۷ هزار واحد مسکونی

واگذاری بیش از ۷ هزار واحد مسکونی
رییس جمهور در دور دوم سفرهای هیات دولت به استان زنجان علاوه بر حضور در اجلاسیه نماز، برخی از طرح های عمرانی و صنعتی این استان را افتتاح کرد.
سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری ایران در دور دوم سفرهای استانی خود و هیأت دولت شنبه به استان زنجان سفر کرد.
واگذاری بیش از ۷ هزار پروژه مسکن، بهره برداری از یک واحد بزرگ گلخانه‌ای، سخنرانی در اجتماع مردم استان زنجان، سخنرانی در سی امین اجلاسیه سراسری نماز و شرکت در جلسه شورای اداری استان زنجان از برنامه‌های رئیس جمهور به استان زنجان بود.
سید ابراهیم رئیسی، ظهر شنبه در دیدار عمومی با مردم زنجان در محل مصلی خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن قدردانی از مردم با غیرت زنجان اظهار کرد: من قرار بود روز گذشته در جمع باصفای شما حضور داشته باشم اما به دلیل سفر به کرمان میسر نشد و امروز به زنجان وارد شدم و از حضور شما تقدیر می‌کنم. وی با بیان اینکه اجتماع عظیم امروز مردم زنجان معنای خاصی داشت، تصریح کرد: یکی ای معانی این حضور برای عرض تسلیت به خانواده شهدای کرمان و دوم اعلام بیزاری از رژیم صهیونیستی و حامیانش و سوم حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین است.
رییس‌جمهور ویژگی شاخص مردم و شهر زنجان را نام و یاد امام حسین (ع) دانست و گفت: سخن از کربلای حسین است که رمز ماندگاری انقلاب و رمز استیصال دشمنان این نهضت و پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس به شمار می‌رود و آنچه امید می‌آفریند و قلب‌ها را پیوند می‌دهد نام حسین (ع) است.
رییس جمهور در بازدید از ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری زنجان به مسؤولان دستور داد تا شهریور سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانند.
سید ابراهیم رئیسی افزود: شما شهریور سال آینده برای تهیه گزارش به این مکان خواهید آمد. وی ادامه داد: در این مدت اقدامات چشم‌گیری در این مجموعه صورت گرفته است.
با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان، هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان در استان واگذار شد.
یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده در اراضی دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در این سفر به متقاضیان تحویل داده شد.
عملیات آماده سازی زمین برای ساخت ۱۰۰۰۰ مسکن روستایی و شهری برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن صورت گرفت.
همچنین بقیه واحدهای آماده افتتاح شامل بهره برداری از یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی خود مالکی طرح نهضت ملی مسکن، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴۰۰۰ مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد.
به طور همزمان با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، به ۷۰۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برای ساخت ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، زمین داده شد.
رئیس جمهور که به استان زنجان سفر کرده بود در اجلاس نماز که در استان زنجان برگزار شد نماز را امید آفرین‌ترین فریضه و موثرترین عنصر در زمینه خودسازی و جامعه‌سازی دینی توصیف کرد و گفت: نماز در حیات طیبه بسیار تاثیرگذار بوده و اساسا شکل‌گیری حیات طیبه بدون نماز ممکن نیست و دست یافتن به جامعه سالم بدون نماز ممکن نیست. وی گفت: با بیان‌های مختلف و برای سطوح مختلف مخاطبان نماز ترویج شود، به گونه‌ای که از کودک و نوجوان و جوان تا فرهیختگان و نخبگان، همه با نماز ارتباط داشته باشند. رئیسی افزود:افرادی که در جایگاه سازمانی و اداری هستند و در حوزه، دانشگاه، موسسات علمی و فرهنگی و پژوهشی فعالیت می‌کنند؛ ترویج نماز را الگوسازی کنند.
https://siasatrooz.ir/vdcc04qs42bqii8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی