سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
کد مطلب : 128393
عملیات موشکی سپاه علیه داعش و موساد

بخشی از انتقام سخت

بخشی از انتقام سخت
با شلیک 24 فروند موشک نقطه زن بالستیک به مواضع داعش در سوریه و پایگاه موساد در اربیل عراق،‌ بخشی از انتقام خون شهدای اقدام تروریستی در کرمان و جاسک گرفته شد.
بامداد دیروز سه شنبه 24 فروند موشکی از سه نقطه ایران به اهداف از پیش تعیین شده شلیک شد و بدون هیچ اشتباه و انحرافی به اهداف برخورد کرد و علاوه بر ویران شدن پایگاه داعش و موساد، عواملی زیادی از نیروهای این دو گروه به هلاکت رسیدند. یکی از افرادی که در این عملیات به هلاکت رسید، پیشرو دیزایی نام داشت که در ارتباط تنگاتنگ با اسرائیل و موساد بود.این تاجر نفت اقیلم کردستان عراق، بخشی از نفت رژیم صهیونیستی را از منابع عراق تأمین می‌کرد. برای همین بود که مرگ «دیزایی» باعث شد تا نیچروان بارزانی موضع بدی نسبت به حمله موشکی ایران به مواضع صهیونیست‌ها بگیرد و حرف از پاسخ به ایران بزند!
در این عملیان ویژه حتی یک تن از شهروندان کردستان عراق کشته نشد، در حالی که عوامل داعش و موساد افراد عادی و بی‌گناه را هدف قرار می‌دهند.
مقامات کردستان عراق تعهد داده بودند که تا پایان شهریور ماه گذشته، از خاک این خطه علیه ایران اقدامی صورت نخواهد گرفت اما با وجود تعهد‌،‌ آنها به تعهدات خود پایبند نبودند.
در همین زمینه فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروه‌های داعشی تکفیری که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند توانستند از جنوبی‌ترین نقطه کشور یعنی از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروهک‌های تکفیری را در منطقه تحت اشغال آن‌ها در ادلب سوریه هدف قرار بدهند.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها گفت: با دعای ملت شریف ایران دست انتقام الهی گریبان جنایتکاران را گرفت. وی افزود: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروهک‌های داعشی تکفیری که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند توانستند از جنوبی‌ترین نقطه کشور یعنی از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروهک‌های تکفیری را در منطقه تحت اشغال آن‌ها در ادلب سوریه مورد اصابت قرار بدهند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: رزمندگان سپاه پاسداران به صورت همزمان توانستند گروه دیگری را در منطقه شرق فرات که مرکز داعش است هدف قرار داده و تعدادی از داعشی‌ها را به درک واصل کنند.
وی افزود: همچنین بصورت همزمان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه موفق شدیم با ۱۱ فروند موشک بالستیک مقر آن‌ها را منهدم کنیم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز که از ابتدای آغاز عملیات موشکی با انتشار اطلاعیه، خبر رسانی می‌‌کرد در اطلاعیه شماره 4 خود به تشریح ابعاد و جزئیات عملیات پرداخت.
متن اطلاعیه به این شرح است:
ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی به فضل الهی و با استمداد از ارواح طیبه شهدای گرانقدر و مظلوم جنایات اخیر تروریستی در میهن اسلامی به ویژه در کرمان دیار کریمان و زادگاه شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی؛ با اشراف همه جانبه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل استقرار و اجتماع تروریست‌های جنایتکار، فرزندان مومن، انقلابی و غیرتمند ایران عزیز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه شب (سه شنبه) عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با اقدامات تروریستی در کشور به ویژه گروهک تروریستی داعش را با موفقیت کامل انجام دادند.
طی این عملیات  اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت دقیق و انهدام قرار گرفت:
۱. تعداد ۴ فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه
۲. تعداد ۴ فروند موشک از غرب و نیز تعداد ۷ فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق
۳. تعداد ۹ فروند انواع موشک به محل‌های استقرار سایر گروهک‌های تروریستی در دیگر مناطق سرزمین‌های
اشغالی سوریه
به ملت مقتدر و سربلند ایران اسلامی بار دیگر اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان میهن عزیزمان ادامه خواهد داشت.
«و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم»
https://siasatrooz.ir/vdcdnj0fsyt0xs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی