چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : 128771
وزیر اطلاعات:

بازگرداندن اموال بابک زنجانی کار مهمی بود

وزیر اطلاعات با تبریک بازگشت اموال بابک زنجانی به مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه، عنوان کرد: کار مهمی صورت گرفت که اموال مردم برگشت و این حادثه ارزشمندی برای مردم بود.
بازگرداندن اموال بابک زنجانی کار مهمی بود
سید اسماعیل خطیب صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشت اموال مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه را به همه مردم تبریک می‌گویم. کار مهمی بود که اموال مردم برگشت و این حادثه ارزشمندی برای مردم بود.
وی درباره جاسوس‌های اسرائیلی که از ۲۸ کشور مختلف دستگیر شدند گفت: اطلاعیه‌اش را که دادیم، کشورهایش را هم اعلام کردیم، جزییاتش هم معلوم است و بعضی از اخبار دنیار را هم اگر پیگیری کنید بعضی کشورها خودشان اعلام می‌کنند.
وزیر اطلاعات در ادامه درباره عملکرد و دستاوردهای وزارت اطلاعات یادآور شد: این را باید از مردم بپرسید ولی ما آنچه را که در توانمان بود انجام دادیم. در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده شد که به لطف خدا با همکاری و هم‌افزایی واحدها و مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در کمال امنیت برگزار شد.
خطیب همچنین تاکید کرد: ان‌شاءالله که انتخابات هم در کمال امنیت برگزار می‌شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که ما امروز داعشی که از حکمرانی مایوس شده در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آنها در جهت اقدامات تروریستی در حال بهره‌برداری از آنها هستند.
 
https://siasatrooz.ir/vdcd5j0ffyt0x56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی