يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : 129038

بهسازی و بازسازی ۷۰۰ اتاق گروه هتل‌های پارسیان

آیین افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان برگزار شد.
بهسازی و بازسازی ۷۰۰ اتاق گروه هتل‌های پارسیان
محمدعلی ابوطالبی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان گفت: مفتخریم پروژ‌ه‌هایی که در برنامه بودجه سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده بود امروز به مرحله رونمایی و افتتاح رسیده است.
او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۳۲ پروژه برای افتتاح پیش‌بینی شده بود، گفت: ۲۲ پروژه از این تعداد مربوط به بازسازی سازه‌ها بوده است.
ابوطالبی با تاکید بر اینکه فاز اول بازسازی پروژه هتل استقلال کامل شده است، اعلام کرد: در سال آینده وارد فاز دوم این پروژه خواهیم شد؛ همچنین پروژه آب‌گرم رامسر نیز تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
او افزود: تلاش کردیم سطح کیفی خدمات را حتی در هتل‌های مناطق کم‌برخوردار نیز افزایش یابد و‌همچنین امیدواریم نسبت به معرفی این هتل‌ها توسط سازمان میراث فرهنگی اهتمام ویژه انجام شود.
ابوطالبی با اشاره به اینکه یک‌چهارم ظرفیت بنا‌ها بازسازی شده است، اعلام کرد: همزمان با پروژه بازسازی و بهسازی شاخص اقتصادی ما نیز رشد چشمگیری داشته و این موفقیت با لطف خداوند و تلاش همکاران به دست آمده است.
 
مجموعه گروه‌های هتلی در توسعه صنعت گردشگری، جذب گردشگر و تولید درآمد نقش ویژه‌ای دارند
در ادامه این نشست یحیی نقی‌زاده محجوب، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: این اقدام در سایه تدبیر مدیران این مجموعه به‌دست آمده است و مجموعه گروه‌های هتلی در توسعه صنعت گردشگری، جذب گردشگر و تولید درآمد نقش ویژه‌ای دارند که گروه هتل‌های پارسیان این نقش را به‌خوبی ایفا می‌کنند.
او بیان داشت: ارتقای خدمات در این هتل‌ها با ترقی گردشگری در کشور ارتباط مستقیم دارد و این مجموعه جریان‌ساز فعالیت سایر هتل‌ها در کشور خواهد شد.
 
دستیابی به اهداف مشخص شده در سال جاری
از سویی دیگر محمدحسین پورتقی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان اظهار کرد: اساس این جلسه ایجاد یک جریان برای موضوع گردشگری است.
او گفت: گردشگری نعمتی است که از سوی خداوند به ما اعطا شده است، اگر از این نعمت بهره ببریم همچنان وجود دارد و اگر بهره نبریم نیز همچنان پابرجا خواهد ماند، اما باید گفت گردشگری باعث رونق اقتصاد پایدار در هر منطقه‌ای خواهد شد.
پورتقی تاکید کرد: هتل، تله‌کابین، قطار و مواردی از این قبیل، سخت‌افزار هستند و ما باید تلاش کنیم تا حس خوب با گردشگری به‌مردم انتقال پیدا کند.
مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان اعلام کرد: مساله ما در شهر‌هایی مانند بم و یاسوج اقتصادی نیست، بلکه اهمیت آن، اقتصاد اقلیمی است؛ چرا که گردشگری باعث پایداری اقتصاد در منطقه خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه عملیات بهسازی و بازسازی در کل هتل‌های پارسیان به پایان یافته است، بیان کرد: در شرکت هتل‌های پارسیان ۳ استراتژی در سال‌جاری وجود داشت و ما توانستیم براساس این سیاست‌ها به کار خود ادامه دهیم.
پورتقی با اشاره به اینکه هتل رامسر پس از ۳۰ سال بازسازی شده است، گفت: همچنین سینما رامسر پس از ۳ سال که در جریان آتش‌سوزی غیرفعال شده بود به بهره‌برداری رسید.
به گفته مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، نمای هتل خزر که از سال ۹۵ نیاز به بازسازی داشت در سال‌جاری بازسازی و در شیراز نیز لابی و برخی از اتاق‌های هتل بازسازی شده است.
پورتقی از بازسازی اتاق‌های هتل‌های کرمانشاه و همدان خبر داد و گفت: در یزد نیز ۲ هتل پارسیان آزادی یزد و مجموعه ورزشی صفائیه بازسازی شده و به بهره‌برداری رسیده است.
 
https://siasatrooz.ir/vdcaeon6a49nuw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی