دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : 123902

بازی نخ‌نمای سایت‌های اعلام‌نشده آلوده

مدتی است آژانس بین المللی انرژی اتمی با کمک صهیونیست ها به بازی کهنه و نخ نمای سایت‌های آلوده و...
مدتی است آژانس بین المللی انرژی اتمی با کمک صهیونیست ها به بازی کهنه و نخ نمای سایت‌های آلوده و البته اعلام نشده در ایران روی آورده است تا ایران را بیش از پیش در فشار بین دوتیغه قراردهد ، تیغه ، برجام که بر اساس آن هر زمان امریکا یا هریک از طرف های آن می‌توانند از آن خارج و یا حتی مکانیزم ماشه را برای ایران اجرا کنند و شرایط را به حالت قبل از برحام بازگردانند ، در حالیکه ایران بدلیل انجام پیشا پیش تعهدات خود از جمله نابودی سیستم آب سنگین اراک ، تحویل اورانیوم های غنی شده خود و ،،، توان بازگشت به شرایط قبل از برجام را ندارد و این موضوع شرایطی به مراتب بدتر از ترکمانچای را به ایران تحمیل کرده است و تیغه دوم که معمار آن صهیونیست ها هستند و هر زمان اراده کنند میتوانند با موضوع سایت های اعلام نشده ، اساس برجام را متزلزل کنند .
به راستی برای صهیونیست هایی که اورانیوم با غنای بالا را در اختیار دارند ، و ادعا می‌کنند که عواملشان می‌توانند وارد کشور شوند و یک وانت مدارک را از کشور خارج کنند ، ادعا می‌کنند سلاح‌های خاص را برای ترور دانشمندان ما وارد کشور کرده و آنها را بکار گرفته اند ، فرستادن چندگرم اورانیوم با غنای بالا به کشور و الوده کردن یک قالیشویی متروکه یا یک سوله متروکه و یا هر محل دیگری و سپس اعلام آدرس محل الوده به آژانس بعنوان سایت مخفی ایران ، کار دشواری است ؟؟؟ قطعا با و جود این دو تیغه و بازی مسخره ، بازگشت به برجام نه تنها منافعی برای کشور ندارد بلکه کشور را در معرض خطر نظامی و بی‌ثباتی بیشتر اقتصادی قرار می‌دهد .
وقت آن است که مسئولین کشور با توجه به ابزار جنگ اقتصادی دشمن که مهم‌ترین آنها ، ضربه به ارزش پول ملی است ، سیاست های لازم دز جهت تقویت ارزش پول ملی را اتخاذ کنند و مهم‌ترین این سیاست ها جلوگیری از جایگزینی شبه پول هایی چون ارزهای خارجی و‌مسکوکات طلا ، به حای پول ملی است که از این رهگذر نه تنها پول ملی ارزش حداقل دوبرابری میابد ، تورم کاهش یافته ، اقتصاد زیرزمینی شفاف و در نتیجه درآمدهای مالیاتی افزایش خواهد یافت و هدف تامین بودجه پایدار محقق می‌شود . و نهایتا نرخ ارز و طلا بعنوان ابزار دشمن در ایجاد بی ثباتی در کشور ، کارایی خود را از دست می‌دهند. به امید روزی که مسئولین اقتصادی کشور به خود بیایند.

نویسنده: محمدرضا یزدیزاده
https://siasatrooz.ir/vdce7x8zwjh8woi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی