سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
کد مطلب : 123916

هر محارب، یک اختلاسگر هم اعدام کنید

سال ۹۱ بود که متعاقب انتشار فیلم سرقت دو جوان از شهروندی در خیابان ایرانشهر تهران، پرونده خارج از...
سال ۹۱ بود که متعاقب انتشار فیلم سرقت دو جوان از شهروندی در خیابان ایرانشهر تهران، پرونده خارج از نوبت رسیدگی و هر دو اعدام شدند.
همزمان هم پرونده اختلاس بزرگ و شوکه کننده گروه آریا به سرکردگی مه آفرید خسروی در جریان بود که سال ۹۳ او از بابت افساد فی الارض و اخلال در نظام اقتصادی کشور اعدام شد. حکم اعدامی اقتدارآمیز که درس عبرت نشد و سال ۹۶ به لطف تکثیر مفاسد اقتصادی و ظهور سلاطین سکه، قیر، اختلاس و... و به رغم موافقت رهبر معظم انقلاب برای تشکیل دادگاههای ویژه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و تشکیل محاکم، هیچ سلطانی حتی اکبر طبری هم اعدام نشد!؟
همزمان با رشد قارچ گونه اختلاس ها و دانه درشت ها از قبیله های سیاسی، سرقت های مسلحانه و محاربه هم به طرز وحشتناکی افزایش یافته و امنیت اجتماعی به مخاطره افتاد اما به موازات پرونده های اقتصادی، زورگیران هم بالای دار نرفتند. اگر صدور حکم اعدام زورگیر اتوبان نیایش تهران در پاسخ به جریحه دار شدن و مطالبه افکار عمومی از انتشار فیلم آن در رسانه‌ ها و ضرورت تامین امنیت اجتماعی است، لطفاً ما به ازای هر محارب اجتماعی(زورگیر خشن و مسلح)، یک محارب اقتصادی را هم از اتاق‌هایvip زندان خارج و اعدام کنید که صدالبته به عدالت و انصاف نزدیکتر است.

نویسنده: علی اکبر روح نواز
https://siasatrooz.ir/vdcjvtevmuqe8hz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی