دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
کد مطلب : 126739

نقش مهاجرین غیرقانونی در ترورها

نفرین بر ترور و تروریسم، بار دیگر شاهد بودیم که عوامل صهیونیسم جهانی و وهابیت منطقه دست به کشت و کشتار زدند و در یک اقدام جنایتکارانه تروریستی یک تن از هموطنانمان را به شهادت رسانده و جمعی دیگر را مجروح کردند.
همگان صحنه های دلخراش شهید و مجروحین این حادثه را دیدند، تروریست دستگیر شده را هم دیدند آنگونه که گفته شده از اهالی تاجیکستان است.
افکار عمومی این سوال را دارد تاکی باید شاهد جولان تروریست‌ها در شهرهایمان باشیم؟ وقتی که گفته می‌شود حدود۱/۵ میلیون نفر از افغانستان که سابقه نظامی‌گری دارند وارد کشور شده‌اند، چگونه از کنار این خطر بالقوه بسادگی می‌گذرید؟ چرا کسی بر تحرکات آنها نظارتی ندارد؟ و چرا وزارت کشور توضیحی به افکار عمومی نمی دهد برای ورود و خروج آسان مهاجرین؟
تا زمانی که امکان رفت و آمد بی‌ضابطه از مرزهای ایران در شرق و غرب به اسم سوخت بری و کوله بری فراهم است، حوادثی مثل شاهچراغ باز هم قابل تکرار است.
 وقتی سازمان های دیگر وظایف خود را درست و به موقع انجام نمی‌دهند آنوقت است که نگاه به سوی نیروهای امنیتی می رود که در چنین حوادثی وارد عمل شوند؟ به راستی اگر اشراف و عملیات به موقع و به هنگام این نیروهای جان برکف نباشد مسئولان سیاسی چه خواهند کرد؟!
وظیفه دستگاه‌های امنیتی حفظ و برقراری امنیت است و برقراری امنیت منوط به اقدامات و فعالیت‌های سیاسیون و اقتصادیون است که با تصمیمات خود حافظ امنیت می شوند وعامل تثبیت آن!
آقای وزیر کشور دیگر نباید از یک سوراخ چندبار گزیده شویم وقت عمل است و به میدان آمدن وکنترل کردن اتباع بیگانه و بس!
تا زمانی که میلیون ها مهاجر غیر قانونی بی ضابطه در کشور حضور دارند و اراده‌ای هم برای ساماندهی شان در کشور وجود ندارد، باید هم باز شاهد عملیات‌های تروریستی در اماکن مقدس از سوی تکفیری‌های داعش باشیم.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcfmvdy1w6d0ea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی