محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند، در جلسه سوال از وزیر دادگستری در صحن علنی مجلس، مدعی شد که 30 درصد از جمعیت شهرستان شازند استان مرکزی، مبتلا به سرطان هستند! مطلبی که یک دروغ شاخدار و کذب بود!
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در کل کشور نزدیک به ۱۴۰هزار نفر مبتلا به سرطان وجود دارد.
از طرف دیگر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت شازند  ۱۳۲هزار نفر اعلام شده است، که با احتساب ۳۰ درصدی که نماینده گفته  عملا باید حدود۴۰ هزار نفر از مردم شازند مبتلا به سرطان باشند و یک سوم از کل مبتلایان به سرطان کشور در این شهر ساکن هستند!
لذا باید گفت دروغ شاخدار و غیر عقلانی.
احمدی بیغش همانند سایر ادعاهای سابقش نه تنها سهوی نیست، بلکه ایشان منافع شخصی و سیاسی خود را بر امنیت ملی و روانی جامعه ارجحیت داده است!
مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان مشخصاً به این موضوع پرداختند که مسئولان سه قوه و دست اندرکاران امور کشور از بیان مطالب غیر واقعی و کذب که باعث برهم زدن امنیت روانی جامعه و ایجاد شایعات می‌شود، خودداری نمایند.
حال عملا بیان و رفتار این نماینده مجلس خلاف رهنمودهای رهبر انقلاب است و باید پرسید که چرا قوه قضاییه، هیئت رئیسه مجلس انقلابی و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در برابر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی این نماینده مجلس که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، مصداق بارز راه رفتن بر روی اعصاب مردم است، سکوت اختیار کرده‌اند؟!
آیا براستی اگر یک خبرنگار یا یک فعال سیاسی چنین حرفی زده بود، مدعی العموم بلافاصله اعلام جرم نمی‌کرد؟
حال چگونه می‌شود همه دستگاه‌های نظارتی و قضایی در این خصوص سکوت پیشه کرده‌اند؟
افکار عمومی از مسئولان نظارتی و شورای نگهبان می‌خواهند در صورت کذب بودن ادعای‌های این نماینده و هر نماینده مجلس، با اینگونه جو سازی‌های خلاف قانون و شرع برخورد قاطع شود.
احمدی بیغش در گذشته نیز اظهارات دروغی همچون تایید واگذاری جزایر سه گانه به چین را در سوابق خود داشته است.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcenp8zpjh8wfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی