سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
کد مطلب : 126835

8 هزار نامه به وزارت دادگستری برای چه؟!

در جریان جلسه علنی مجلس، برای رسیدگی به سوال احمدی بیغش نماینده شازند از وزیر دادگستری مطالب و مواردی مطرح شد که باعث تاسف و ناامیدی افکار عمومی از برخی نمایندگان شده و قاطعانه می‌توان گفت مردم از چنین نمایندگان بهارستان نشین امیدی ندارند که صرفا به وظایف خود بپردازند.
۱-وزیر دادگستری گفت: از ابتدای سال۱۴۰۱ تاکنون ۸ هزار و ۷۶۰ نامه از سوی نمایندگان به وزیر دادگستری ارسال شده است! (البته از تعداد نامه‌های ارسالی به قوه قضائیه اطلاعی در دست نیست.)
۲-وزیر دادگستری همچنین گفت: آقای احمدی بیغش از ابتدای دوره نمایندگی با یکی از تولیدکنندگان خوب کشور که بدون دریافت وام مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده درگیر شده است و می گوید این تولید کننده باید جمع کند برود.
۳-وزیر دادگستری همچنین رفتارهای غیر قانونی نماینده شازند را افشا کرده و می گوید:
الف )- آقای احمدی بیغش دو بار به سازمان محیط زیست شکایت کرد که هر دو بار شکایتشان رد شد.
ب)- به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرد آنجا هم رد شد.
پ)- به دادستانی کل کشور شکایت کرد آنجا هم شکایتش را صحیح ندانستند!
ج)- تصمیم گرفت به عنوان تحقیق و تفحص موضوع را مطرح و پیگیری کند ولی در کمیسیون هم رای لازم را نیاورد.
* حال سوال افکارعمومی این است آقای نماینده که لاکچری نشینی‌تان زبانزد خاص و عام است، چرا با سوء استفاده از موقعیت نمایندگی مجلس قصد تسویه حساب های شخصی خود را با اشخاص دارید؟ چگونه می‌شود که این همه سازمان قانونی و قضایی و نظارتی کشور درخواست‌های شما را رد کرده و غیرقانونی می‌دانند؟ به دلیل کدام مسائل پشت پرده شما وقت چند صد میلیونی مجلس را می‌گیرید؟ به راستی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان کجاست و چه زمانی می‌خواهد از حیثیت مجلس در برابر چنین سهم خواهی‌های شخصی دفاع کند؟!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcc1eqsp2bqi48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی