جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد مطلب : 126852

چگونه می توان پذیرفت، سرقت سلطان جنگل را از باغ وحش؟!

از باغ وحش ساری شیر دزدیدند!
نه مثل اینکه خوب توجه نکردید، سارقین رفتند باغ وحش، سلطان جنگل را بلند کردند و دزدیدند، کدام باغ وحش؟ باغ وحش ساری!
توجه کنید خوانندگان محترم، آقای استاندار مازندران، آقای فرماندار و شهردار ساری، آقای فرمانده امنیت ساری!
عده‌ای آدم ناتو و نترس، بغل گوشتان و در چند صد متری دفتر محل کارتان، رفتند داخل باغ وحش، آقاشیره را زدن زیر بغل‌شان و آوردند بیرون و بعدشم از مرز خارج کردند و در یک کشور دیگر فروختند! متوجه مطلب شدید؟ و جالب اینکه موفق به فرارهم شدند و دستگیرهم نشدند!
چند وقت بعد، که می‌خواستند یک میمون را  بدزدند! دستگیر شدند.
واقعا ماکی هستیم؟!
راستی چه جوری می‌شود شهر مرکز استان و بقیه شهرها مرزی راحت بتوان یک شیر را قاچاق کرد؟
تروریست‌ها هم به همین راحتی وارد می‌شوند؟!
می‌خواهم بدانم در مسیر ساری تا مرزها حالا چه مرزهای غربی و چه مرزهای شرقی، ماموری، گشتی، ایست و بازرسی و پاسگاهی نبوده که دزدان این ماجرا بدون واهمه رفتند و شیر را هم با خود بردند؟ یعنی می خواهید بگویید آقا شیره هم تو این مدت اصلاً خرناسه‌ای و نعره‌ای هم نکشیده؟ هرچند شاید بی‌هوشش کرده بودند!
خدا وکیلی خواننده و شنونده این خبر مغزش سوت می کشد از این بی در و پیکری! آقایان مسئول در استان مازندران به مردم پاسخ بدهید، سارقین شیر باغ وحش ساری، با کدام پشتگرمی و اطمینان از اینکه مسیر فرارشان سفید است، اینگونه در کشور تازاندند و رفتند؟ نکند باز هم می‌خواهید وقوع این جرم بسیار نادر را بیندازید گردن مافیا و آقازاده‌های دست اندرکار قاچاق اشیای قیمتی و حیوانات؟
به راستی اگر سارقان برای سرقت میمون نمی‌آمدند که دستگیر نمی‌شدند! حالا که دستگیرشان کردید به افکارعمومی پاسخ دهید مشروح ماجرا چه بوده است؟ شیر زبان بسته در کدام کشور فروخته شده؟ چه کسانی با دزدان همدست بوده و کمک‌شان کرده‌اند، اینها سوالاتی است که باید به جامعه پاسخ داده شود نه اینکه بگذارید در سکوت خبری ماجرای سرقت شیر از یادها برود؟
خوانندگان گرامی به چه فکر می‌کنید؟ شما هم به این فکرمی کنید که...!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcbs0b85rhb5wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی