چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶
کد مطلب : 126898

و با یک بیمه‌ تکمیلی ناکافی سر بازنشستگان منت نگذارند!

گفته شده است که سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، حدود ۱۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت می‌کند.
لذا باید خدمت مدیرعامل این سازمان عرض کنیم که بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری به هیچ وجه، تاکید می‌کنم به هیچ وجه از بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ رضایت نداشته و از قضا دل پرخونی هم از این بیمه مثلا تکمیلی دارند!
اولا که بیمه آتیه سازان حافظ مجوزی از بیمه مرکزی ایران ندارد و یک شرکت «من درآوردی» است که زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت قرار دارد و حتی  وجود و فعالیت این بیمه خلاف قوانین مصرح کشور در زمینه بیمه است و اصولاً سازمان بیمه سلامت نمی‌تواند چنین زیرمجموعه ناتوانی داشته باشد. از آنجا که این بیمه تکمیلی فقط به ایجاد نارضایتی در بین این قشر زحمتکش و آسیب‌پذیر می‌پردازد، عملاً بیمه شدگان می‌گویند که این بیمه تحمیلی آتیه‌سازان چه کاربردی برای بازنشستگان دارد که این قدر هزینه می‌کنید و منت هم می‌گذارید؟
حرف حساب بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی این است که آقایان مسئول در سازمان آیا از قانون الزام خبر دارید؟! درمان ما باید کاملا رایگان باشد نه اینکه ۳ بار حق بیمه پرداخت کنیم و منت یک بیمه‌ تحمیلیِ ناکافی هم بر سرمان باشد!
بله آقایان مسئول، پول دادن به یک بیمه ناکارآمد افتخار نیست، بلکه شما باید در فکر پیاده سازی مفاد قانون الزام باشید. از این گذشته، شما با افتخار بیان می‌کنید که بخشی از طلب سازمان از دولت پرداخت شده است؛ پس چرا درباره مصارف این بدهی دریافت شده توضیحی نمی‌دهید؟
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcb90b8wrhb5wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی