يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : 127047

دشمنان اسلام چه خواستند وچه شد!

دشمنان اسلام چه خواستند وچه شد!
پیامبر اکرم (ص)فرمودند: ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه، به درستی که حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است. نگاهی می‌اندازیم به آنچه که یزید ملعون ، علیه امام حسین( ع) انجام داد تا آنچه که یزیدیان امروز علیه پیروان و عاشقان سروروسالار شهیدان انجام می‌دهند. یزید فکر کرد اگر امام حسین  ( ع) و اهل بیت و یاران باوفایش را در بیابان کربلا به دور از چشم مردم، با لب تشنه به شهادت برساند وتعدادی را به اسارت بگیرد وبعنوان خروج کردگان از دین به مردم معرفی کند، مبانی حکومتش مستحکم ،این جنایت عظیم همان جا مدفون شده، خبرش منتشر نخواهد شد ، امام حسین( ع)برای همیشه فراموش  شده و  درس هم عبرتی برای دیگران خواهد شد .اما غافل از اینکه حضرت ابا عبدالله الحسین، که خالص برای خدا بر روی خود، اهل بیت مکرم و یاران باوفایش خط کشید ،همه را تقدیم کردواسارت آل الله را پذیرفت، اراده خدای متعال بر این قرار گرفت که عزت بی‌مثالی به ایشان عنایت فرماید.اگر ازپیروان امام حسین(ع) و زائرین اربعین بپرسند در حادثه عاشورا چه اتفاقی افتاد و حتی در داخل گودال قتلگاه بر امام حسین (ع)چه گذشت ،همه می‌دانند ،مثل اینکه پیشرفته‌ترین دوربین‌ها و ماهرترین هنرمندان امروز دنیا، تمام جزئیات حادثه کربلا را ثبت و ضبط کرده ونسل به نسل در عالم منتقل می‌کنند و برای همیشه امام حسین( ع) بر قلب‌ها حکومت خواهد کرد. دانشمند می‌گویند میزان انرژی که توسط خورشید در یک در ثانیه تولید می‌شود، برای مصرف برق یک میلیون سال ساکنین کره زمین کافیست اما به استناد آیه شریفه قرآن کریم که می فرماید اذا الشمس کورت، خورشید روزی به سردی خواهد گرائیدو در هم پیچیده خواهد شد وکوه‌هایی که اوتاد و میخ‌های زمین هستندبه استناد آیه شریفه قرآن کریم روزی همانند پشم حلاجی شده به رفتار در خواهند آمد واذا الجبال سیرت و  اما امام حسین (ع) وجود شریفی است که تا ابد نورافشانی خواهد کرد  وستون عظیمی است که تکیه کاه ارادتمندان خویش است.طی این ۱۳۸۰ سال که از واقعه عاشورا می‌گذرد ،خیلی‌ها این اشتباه محاسباتی یزید را مرتکب شدند،و فکر کردند می‌توانند نور امام حسین( ع) را خاموش کنند. متوکل عباسی ملعون قبر امام حسین( ع) را تخریب و زمین آن را شخم زد،آخرین بار هم در جریان انتفاضه شعبانیه بعثی‌ها در زمان صدام آن را تخریب کردند.ولی بازهم مقبره وحرم آن حضرت، توسط پیروانش بسیار باشکوهتر از گذشته ساخته شد.
 اما دشمنان هنوز دست برنداشته اند. داعش رابرای ویران کردن حرم معصومین آموزش دادند وتجهیز کردندکه توسط دلاوران جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دلها متلاشی شدند.  درسال جاری می‌گفتند بچه‌ها را به مراسم عزاداری نبرید از شمشیر و خونریزی و جنگ برای آنها نگویید در حالی که غافلند از اینکه مراجع عظام تقلید، شهدای عزیز ما و سرداران بزرگ همه از کودکی پای این منبرها و در این مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان آموزش دیدند و تربیت شدند و غیرت دینی رایافتند،و آنها گفتند پول‌هایی که در این راه هزینه می‌کنید برای کمک به فقرا و ایتام هزینه کنید در حالی که عزاداران علاوه بر این مراسم ، بیشتر از همیشه برای فقرا و ایتام هم هزینه می‌کنند، دشمنان گفتند :هر شب در مراسم عزاداری قرعه کشی می‌کنند و جوایزی می‌دهند که همه به این سخنشان خندیدند.گفتند در مراسم اربعین که ایرانیان از کشور خارج می‌شوند فرصت خوبیست برای حمله به ایران این را گفتند تا شاید مردم از رفتن به کربلا، منصرف شوند.گفتند توزیع غذاهای نذری گداپروری است، در حالی که غافلند از اینکه، حتی سرمایه‌داران هم برای شفای بیماران از این نذورات استفاده می‌کنند.
حضور مردم از سراسر عالم در مراسم ماه محرم و اربعین حسینی( ع)، سال به سال بیشتر می‌شود و موکب‌های برادران اهل سنت ، آشوری‌ها و مسیحیان و هیئت‌های مذهبی آنها در مراسم اربعین بسیار دیدنی بود .
امروز در تمام قاره‌های کره زمین این مراسم عزاداری برگزار می‌گردد، دشمن ارادتمندان حضرت ابا عبدالله را نشناخته، با این کارها می‌خواهد چه کسانی را از امام حسین (ع) جدا کند؟ چه عزیزانی که در کشور عراق درطول سال پس‌انداز می‌کنند تا در اربعین از زائران پذیرایی کنند ، در پیاده روی اربعین صحنه‌های زیبایی آفریده می‌شود که در هیچ جای دنیا نمونه‌اش را پیدا نمی‌کنید و این عظمت همانند چندین بمب اتم بر سر مستکبران فرود می‌آید.
موتور محرکه امام حسین (ع) می تواند همه بشریت را به حرکت درآورد، دنبال خود بکشدو به اوج عزت در دنیا و آخرت برساند.خون امام حسین(ع) همچنان می‌جوشد و خون آزادگان عالم را در همه سنین و با هر دین و مذهبی به جوش آورده است.
انقلاب اسلامی هم امتداد قیام امام حسین (ع) است. دشمنان طی ۴۴ سال اخیر علیه این نظام اسلامی چه‌ها که نکردند، حرکت‌های تجزیه طلبانه ،جنگ تحمیلی ۸ ساله، جنگ نرم، تحریم‌های ناجوانمردانه، جنگ اقتصادی ،جنگ شناختی ، جنگ ترکیبی و جنگ رسانه‌ای و تبلیغ اینکه مردم از دین و روحانیت زده شده‌اند. علیرغم همه این توطئه ها،نظام جمهوری اسلامی روز به روز قوی‌تر شده و امروز به عنوان یک قطب قدرت الهی در دنیا مطرح است.
برای دشمنان اسلام بهتر است تا دیر نشده و همچون گذشتگانشان رسوای ابدی نشده اند، از این اقدامات خصمانه دست بردارند، منصفانه ومحققانه بررسی کنند و از توطئه و فتنه‌انگیزی خودداری کنند و اگر همچون بسیاری از محققین،دانشمندان و حتی کشیش‌ها و دیگر شخصیت‌های مذهبی طی این سال‌ها ،به اکمل ادیان الهی یعنی اسلام گرویده‌اند،زیر چتر دین اسلام بیایند دراین صورت نه تنها چیزی از دست نمی‌دهند بلکه عزت ابدی خواهند یافت.
 
جهانبخش زنگنه تبار
https://siasatrooz.ir/vdci5yazyt1aru2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی