شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
کد مطلب : 127236

روایت اول و دوم نداریم، کارشان را می‌کنند و می‌روند!

مثل معروفی است که؛ مردی به داروخانه‌ای مراجعه می‌کند و می‌گوید: «نفت دارید؟» داروخانه‌چی با‌تعجب می‌گوید نه! مرد می گوید داروخانه‌ای که نفت ندارد باید...!
دوباره فردا می‌رود به داروخانه و می‌گوید: «نفت دارید؟» داروخانه‌چی اینبار می‌گوید بله داریم، مرد می‌گوید داروخانه‌ای که نفت می‌فروشد باید... و بعدش می‌رود!
روز سوم مرد به داروخانه می‌رود و می‌گوید: نفت دارید؟ صاحب داروخانه می‌گوید آقاجان تو کارت را بکن و برو... کاری به داشتن و نداشتن نفت نداشته باش!
حالا حکایت پروژه «آرمیتا»‌سازی از سوی رسانه‌های معاند و فتنه‌گر است. آن‌ها وظیفه دارند کار خودشان را بکنند، فضاسازی دروغ، تحریک احساسات جامعه، متهم کردن نظام، اکانت‌های جعلی و خبرهای دروغ، مصاحبه‌های جعلی و...شما هرچه بگویید آن‌ها کار خودشان را می‌کنند تا تنور پروژه شان داغ بماند!
هرچه مادرش بگوید، دوستانش بگویند، فیلم‌های مترو را نشان دهند، حتی یک فیلم موبایلی هم در آن ساعت شلوغ مترو که حکایت از درگیری باشد نیست، هرچه آن خانم بگوید من خودم او را روی زمین خواباندم تا اورژانس برسد و... به زعم پروژه‌سازان جیره‌بگیر دروغ است و «کار نظام است» را تبلیغ می کنند!
متاسفانه دوستانی در عرصه رسانه مدام بحث روایت اول را مطرح می‌کنند و بی‌اعتمادی به رسانه‌های رسمی داخلی.
دوستان، بقول جمله معروف دوران دربار قجری «امر بر این قرار گرفته است...»، قرار بود پروژه جدیدی کلید بخورد و خوراکی برای اینترنشنال، من و تو، بی بی سی و... تهیه شود تا چند روزی هم بر فالورهای خود بیفزایند و مواجب دلاری شان را بگیرند!
موضوع مطرح شده این دختر دانش آموز که از خداوند متعال برایش شفای عاجل آرزومندیم خوراک این رسانه‌های زرد و فیک شده. به نظرم می‌رسد زیاد خودمان را درگیر توضیح دادن اضافه نباید کرد، آن‌هایی که باید بدانند، می‌دانند و آن‌هایی هم که می‌دانند و خودشان را به نادانی می‌زنند نمی‌توان قانع کرد، پس دنبال روایت اول و روایت دوم نباشیم، آن‌ها کار خود را می‌کنند!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcipyazqt1arr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی