جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : 127285

سلبریتی‌های هشتگ زن کجا هستند؟!

ظاهراً سلبریتی‌ها در هر جامعه‌ای از قشر مثلاً ممتاز و تأثیرگذاری هستند که بر مبنای اندوخته‌های ذهنی شان در هنگام بروز حوادث و رخدادهای خاص اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... با موضع‌گیری‌های خود واکنشی نشان می‌دهند.
در حوادث سال گذشته این قبیل سلبربتی های ما عمدتاً در راستای سیاست های دشمنان در جبهه مقابل ایستادند و با رفتارها و گفتارهای خود بر آتش برافروخته شده، بنزین هم ریختند. آن‌ها در آن هنگام هشتگ‌هایی همچون # نه به خشونت ،# نه به حجاب اجباری،# نه به اعدام، راه انداختند و مثلا در مقابل نظام ایستادند و موضع گیری کردند!
حالا یک هفته است که جنایت صهیونیست‌ها در غزه جهان بشریت را در بهت و حیرت فرو برده است، جنایاتی که در چند دهه اخیر بی‌سابقه بوده است. بمباران شهرهای بی‌دفاع، کشتن و قتل نوزادان و بچه های زیر هشت سال، بمباران بیمارستان‌ها، ریختن بمب های فسفری بر سر مردم بیدفاع و قس علیهذا.
اما در این یک هفته که اکثر سیاستمداران واقع بین جهانی، مردم جهان و حتی سلبریتی‌های با وجدان جهان جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند و جهانیان به عمق این فجایع و نسل کشی پی برده و آن را محکوم کرده‌اند، متاسفانه سلبربتی‌های وطنی و برخی از مثلا روشنفکران در قبال جنایات صهیونیست‌ها سکوت مطلق کرده‌اند و زبان در کام کشیده و لام تا کام سخنی نمی‌گویند!
اینجاست که می‌فهمیم جماعت سلبریتی پولکی ایرانی عده‌ای تهی بی‌وجدان هستند و برای اینکه به ویزاها و پاسپورت‌هایشان خدشه‌ای وارد نشود، در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبان در قفا کشیده‌اند و در پستوی خانه هایشان خزیده‌اند.
این عدم فعالیت سلبریتی‌های ایرانی که سال گذشته همسو با تحرکات «سیا»،«موساد»،و«MI6» مدام پیام و توییت منتشر می‌کردند و بر آتش اغتشاشات می‌دمیدند اینک ماهیت پلشت و ضد انسانی خود را نشان داده و عملا اعلام می کنند که جنایات از سوی اربابانشان مباح و حلال است اما دفاع از کیان کشور، مقابله با تجزیه طلبی کشور خشونت زا و آدمکشی حکومتی است!
ایکاش فالورهای این سلبریتی‌های قلابی بفهمند که آن ها با سرمایه این کشور و مردم به آب و نانی رسیده‌اند و در بزنگاه‌های خاص حامی و پیاده نظامان دشمنان مردم هستند و از واقعیت‌های موجود فرار می‌کنند.

فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcc4mqsp2bqii8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی