پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶
کد مطلب : 127479

تکرار رفتارهای موزیانه

رژیم صهیونیستی که در برابر مقاومت ملت غزه ناتوان شده است همچنان سیاست کشتار و جنایت را محور برنامه‌های خود دارد. در این چارچوب این رژیم در جنایتی بزرگ جبالیا در شمال غزه را با شش تن بمب به خاک و خون کشید. در کنار اهداف صهیونیست‌ها در این جنایت نکته قابل توجه رفتار رسانه‌های غربی است.
 به عنوان نمونه بی بی سی در روایتی مغرضانه در حالی در باب تلفات صهیونیست‌ها از کلید واژه قربانیان "حمله موشکی" فلسطینی‌ها استفاده می‌کند در باب جنایت صهیونیست‌ها در جبالیا بدون اشاره به بمباران این منطقه با 6 تن بمب توسط صهیونیست‌ها از  کلید واژه "انفجار" استفاده و چنین روایت می‌کند: " انفجار در اردوگاه جبالیا در شمال غزه تعدادی کشته بر جای گذاشته است." بی بی سی در گزارشی دیگر برای عادی جلوه دادن آنچه در جبالیا روی داده بدون اشاره به بمباران این منطقه توسط رژیم صهیونیستی چنین عنوان می‌کند: " یکی از ساکنان این منطقه، انفجار در اردوگاه جبالیا را «مثل زلزله» توصیف کرده و گفته که تمام منطقه بر اثر آن لرزیده است".در راستای همین تطهیر سازی جنایت صهیونیست‌ها خبرگزاری فرانسه می‌گوید:"  گزارشگران آن در نوار غزه پس از انفجار در اردوگاه آوارگان در منطقه جبالیا، دهها نفر که پیکر آنها از زیر آوار بیرون کشیده شده است را دیده‌اند.این خبرگزاری از بیرون آوردن دست کم ۴۷ جسد خبر داده است."
قابل توجه آنکه تحت فشار افکار عمومی و برملا شدن ابعاد جنایت صهیونیست‌ها در جبالیا این رسانه‌ها که دیگر توان کتمان حقیقت را نداشته‌اند، برای توجیه جنایت صهیونیست‌ها به بازنشر گسترده روایت ارتش اشغالگر از این جنایت پرداخته و چنان عنوان کرده‌اند:" دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، تایید کرده که جنگنده‌های این کشور حمله هوایی به اردوگاه پناهجویان جبالیا در شمال غزه را انجام داده‌اند.او گفته در جریان این حمله یک فرمانده ارشد حماس کشته شده است و تاسیسات زیرزمینی این گروه تخریب شده است. " این روایت سازی‌های رسانه‌های غربی مشارکت آشکار در نسل کشی فلسطینی‌هاست که ماهیت حقیقی این رسانه‌ها و دروغین بودن ادعاهای روایت‌گرایانه بی طرفانه آنها را آشکار می‌سازد. رسانه‌هایی که برای خوشایند اربابان سیاسیشان چشم بر حقیقت بسته و رسما در نسل‌کشی توسط صهیونیست‌ها مشارکت می‌کنند.
 
علی تتماج
https://siasatrooz.ir/vdchqqnzw23nikd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی