پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶
کد مطلب : 127483

چشم انتظار سخنان سید مقاومت

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در میان دوست و دشمن حتی صهیونیست‌ها به صداقت معروف است. تاکنون سید مقاومت هر وعده و هشداری که داده عملیاتی کرده و طعم آن را دشمن صهیونیستی نیز چشیده است.
قرار است سید حسن نصرالله فردا در روز جمعه که روز موعود آقا امام زمان (عج) است، در پی وقایع غزه و جنایاتی که صهیونیست‌ها در این 26 روز مرتکب شده‌اند سخنرانی کند. همه چشم و گوش به دهان او دوخته‌اند تا ببینند و بشنوند که سید مقاومت در این برهه چه خواهد گفت.
گمانه زنی‌ها از این حکایت دارد که او هشدارهای لازم و واجب را به طرف مقابل خواهد داد، به صهیونیست‌ها و حامی اصلی آن آمریکایی‌ها خواهد گفت که اگر دست از جنایت برندارند، جبهه مقاومت پاسخی قاطع،‌ ویرانگر و عبرآموز به صهیونیست‌ها خواهد داد.
جرقه‌های آن از سوی انصارالله یمن دیده شد،‌ ارتش و نیروهای یمن که خود همچنان در حال جنگ با متجاوزان هستند، به درخواست مردم کشور و لبیک انصارالله به خواسته مردم، دستور حملات موشکی و پهپادی به مواضع صهیونیست‌ها در خاک فلسطین از سوی محمد الحوثی رهبر انقلاب مردمی یمن صاد شد و چندین فروند موشک و پهپاد به مواضع صهیونیست‌ها برخورد کرد.
انصارالله هشدار داده که که این واکنش تازه آغاز راه است و اگر صهیونیست‌ها دست از جنایت برندارند حملات گستدره‌تری را انجام خواهد داد. سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی خواهد کرد و به همین دلیل چند روز است جبهه دشمن لرزه بر اندامش افتاده و خواهان خویشتنداری حزب الله شده است. سخنان دبیر کل حزب الله لبنان در این مقطع سرنوشت ساز و تأثیر گذار است.
روز گذشته رهبر معطم انقلاب اسلامی نیز در سخنانی در دیدرا دانشجویان و دانش آمزوان سخنان مهمی در باره غزه گفتند که بر روی روند تحولات فلسطین تأثیر گذار است.حضرت آیت الله خامنه‌ای جنگ غزه را نبرد حق و باطل اعلام کردند و از دولت‌های اسلامی خواستند ارسال سوخت و غذا به این رژیم را پایان دهند.
آنگونه که در اطلاعات و اخبار تأیید شده وجود دارد برخی دولت‌ها همچون جمهوری آذربایجان، اردن،‌ ترکیه،‌ امارات و برخی دیگر از دولت‌های اسلامی سوخت و غذای صهیونیست‌ها را تأمین می‌کنند.
رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفات الاقصی و ادامه آن با کمبود سوخت و غذا روبرو شده که در صورت قطع صادرات سوخت و غذا از سوی برخی دولت‌های کشورهای مسلمان، شرایط برای این رژیم بسیار سخت‌تر خواهد شد. در این میان نقش مردم کشورهای اسلامی در ترغیب و وادار کردن سران کشورهای خود برای قطع همکاری و روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی مهم و تأثیر گذار است.
در این راه چند کشور آمریکای لاتین همچون بولیوی، شیلی، ‌برزیل و چند کشور دیگر سفرای خود را در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها فراخوانده‌اند.
با توجه به تحولات و اتفاقاتی که در جنگ غزه دیده می‌شود و با توجه به واکنش‌هایی که در روزهای آینده از سوی سید حسن نصرالله،‌ محمد الحوثی و دیگر رهبران جبهه مقاومت صورت خواهد گرفت، ‌باید در انتظار اتفاقاتی شگرف در صحنه پیروزی های بزرگ برای جهان اسلام باشیم.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcc4mqs12bqi08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی