جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
کد مطلب : 127551

اشک تمساح و فریادهای...

از: نکته سنج
به: مردم شریف ایران
موضوع: داد و فغان و اشک‌های نمایندگان
اهالی محترم!
توجه بفرمایید
از امروز به بعد تا هنگام انتخابات طبق سنوات ماضی و طبق روال سابق، نمایندگان مجلس یادشان می‌افتد که ای داد بیداد موکلینی هم داشته‌اند که در شهر و دیارشان که طی چهار سال گذشته از بد حادثه دچار تورم کمرشکن، گرانی‌های نجومی ،بیکاری، آواره از دست موجرین، تحصیلکردگان راننده اسنپ و تپسی... بوده اند!
خلاصه الان که آخرای دوره نمایندگی شان است و می دانند که باید از این روستا به آن ده و از این مجلس عروسی به آن مجلس ختم بروند که رأی جمع کنند، یک پلتیک دیگر هم بلدند که موضوع بحث ماست!
از فردا هر وقت که رادیو یا رسانه‌ای را توجه کنید می‌بینید نمایندگان چنان داد و فغان راه می‌اندازند علیه دولت و دولتیان که ای وای گرانی، ای وای تورم، ای وای کرایه‌های سرسام آور اجاره نشینی، ای وای بی‌مسکنی مردم...
مخلص کلام گول این حرف‌ها و حتی اشک‌های آن ها را نخورید، این جماعت که الان به لطایف الحیلی دنبال رأی جمع کردن هستند همان وکلایی که هستند، در چهار سال گذشته مشکلات و دردهای شما دردها و دغدغه‌های آن‌ها نبود و بجای رفع و رجوع مشکلات شما، دنبال فیلتر کردن اینترنت، اجرای طرح صیانت، تلاش برای محدود کردن حضور سگ و گربه در خیابان‌ها و پارک‌ها بودند!(هر چند اینها هم لازم است اما فعلاً واجب نه) و اصلاً یادشان نبود که هنوز نه تنها مشکلی را حل نکرده‌اند بلکه مشکلات عمیق تر، ماندگارتر و دردناکتر هم شده‌اند، هنوز مردم در به در پیدا کردن دارو حتی برخی داروهای ایرانی هستند، قیمت هر متر آپارتمان به 100میلیون تومان رسیده است و پشت بام خوابی رایج شده است، هنوز ۲۳هزار معلم نداریم و بازنشستگان با چندرغاز حقوق با شعبده بازی زندگی می‌کنند! خلاصه اینکه دردها و مشکلات شما را فراموش کرده بودند و حالا یکدفعه دم انتخابات خواب نما شده و «داد و واویلا» راه می‌اندازند و دولت گرفتار در هزار مسئله کلان را مسئول می‌دانند! اینک مردم شریف و غیور ایران حواستان باشد این اشک تمساح ها! برای جمع کردن رأی شماست.این بار ان شاالله با حضور دشمن کور کن خودتان در پای صندوق‌های رأی، آدم هایی را به «بهارستان» بفرستید که چشم و دل سیر باشند و اهل عمل.
خلاصه از ما که «نکته سنج» باشیم به شما گفتن، خواه پند بگیرید خواه ملال! باقی بقایتان.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdciwyazzt1arw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی