(...با طرح مولد سازی، جلوی مدیران سفیه، نادان و بی‌عرضه دولتی که می‌خواستند سرشان در آخور باشد ایستادیم.)
این توصیفات برای مدیران دولت را نه ضد انقلاب، نه منافقین، نه معاندین، نه بی بی سی و نه اینترنشنال کذایی گفته، بلکه این جملات توهین‌آمیز را، آقای خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرده است!
1-به راستی آقای وزیر، آیا در دانشگاه معروفی که درس خوانده‌اید به شما آموزش دادند در کسوت وزارت اینگونه توهین بکنید و لات منشانه حرف بزنید؟
2- آقای وزیر! این مدیران «سفیه و نادان» را چه کسی انتخاب و منصوب کرده است؟ و این‌ها مدیریت کدام بخش‌ها را برعهده داشتند؟
3- آقای خاندوزی، این مدیران سر در آخور چه منافعی داشته‌اند که آن‌ها را اینگونه نواخته‌اید و به تعبیری رانتخوار و دزد بیت المال معرفی نموده‌اید؟
4- آقای وزیر،آیا روسای سه قوه عضو کارگروه مولد سازی همچون شما چنین نظرات شاذی، علیه مدیران دارند؟ اگر اینگونه است باید فاتحه نظام اداری کشور را بخوانیم که توسط عده‌ای سفیه، نادان و بی‌عرضه راهبری می‌شود؟!
5- اگر این مدیران، دزدی، اختلاس، منفعت طلبی شخصی از اموال بیت المال داشته‌اند چرا معرفی‌شان نمی‌کنید و چه برخوردی با آن‌ها از نظر قضایی و اداری داشته‌اید؟
6-آیا این مدیران با توصیفاتی که کردید هنوز بر مسند کار هستند یا برکنار شده‌اند؟ یا حداقل تحویل کمیته های انضباطی ادارای شده‌اند؟
7- شما گفته بودید این مدیران... با مقاومت شان قصد داشتند به منفعت طلبی شان ادامه دهند چرا چند نمونه از این مدیران و منفعت طلبی شان و چگونگی مقاومت شان در قبال دستورات را برنمی‌شمرید.
آقای خاندوزی با اظهاراتی که داشتید بر آن شدیم که شما طی دوسال و اندی که از وزارتتان می‌گذرد هنوز پختگی لازم را ندارید و اصول سیاست ورزی راهم به همچنین! شما با اظهارات خود آن هم در جمع دانشجویان، این شبهات را در ذهن آن‌ها و افکارعمومی کاشتید و بنوعی اثبات کردید هنوز دولت سیزدهم در مبارزه با فساد ناکارآمد بوده و زور مدیران سفیه و نادان بر دولت می چربد! و این برای دولت محرومان یک لکه ننگ است که مدیرانش بقول وزیر کابینه‌اش، «سفیه، نادان،بی‌عرضه و سر درآخور هستند!»
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdchzqnzv23niwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی