سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
کد مطلب : 128304

آنکه باید شلاق بخورد او نیست!

آشوبی که با هدف برهم زدن نظم عمومی و به بهانه‌ای واهی و اثبات نشده کشور را چندین ماه دستخوش التهاباتی کرده بود مدتی است فرونشسته. اما ظاهراً طرفداران این به اصطلاح جنبش که متاسفانه سلبریتی‌های همیشه ساکت در مسائل جدی کشور جزو هوادارن آنها بحساب می‌آمدند، این بار نیز به بهانه شلاق خوردن خانمی که دستگاه‌های ذیربط ارتباط او را با طرف‌های خارجی آشکار کردند، پررنگ تر از ورود به فاجعه ی تروریستی کرمان وارد میدان شدند و با مظلوم نمایی می‌خواهند تا التهاب آسیب زای چند ماه گذشته را در اذهان زنده کنند!
یکی از کسانی به گفته رییس رسانه ملی درب این رسانه به روی ایشان باز است با اشاره به خبر اعمال قانون آن خانم فرمایش کرده‌اند: چند بار خواندم و چند بار گریه کردم و هر چند بار بخوانم باز گریه خواهم کرد(نقل به مضمون) بله باید هم گریه کنید شما هنرمند هستید گریه شما بها دارد، ارزش دارد نباید خرج هر کسی شود، شما سلبریتی هستید، معتبر هستید. مثلا اگر بخوانید، قهرمان ملی ایرانیان در عراق توسط آمریکایی‌ها ترور شد و گریه کنید حتما ملت ایران نمی‌تواند بهای گریه‌ی با ارزش شما را پرداخت کند! می‌دانید چرا ؟ زیرا آن کسی که شهرت می دهد ،آنکه نقش می‌دهد، آنکه می‌تواند آدم ها را مطرح کند، خانواده ی 17 هزار شهید ترور نیست. خانواده ی دختر کاپشن صورتی نیست. جشنواره‌ی کن است، جشنواره برلین است ، جاهایی است که نشان می‌دهند و مدال.
این انقلاب مال پا برهنه‌هاست مال مستضعفین است متعلق به کسانی است که خون دادند برای استقلال ایران.
کسانی که صدایی ندارند و بر خلاف شما درِ صدا و سیما و غیره بر روی آنها باز نیست و اتفاقا طلبکار بودن را هم بلد نیستند.آنها خود بلدند بی صدا جان دهند و از آب و خاک خود دفاع کنند. کسانی که جان می دهند و چون صدایی ندارند، از آب از آب هم تکان نمی خورد.
 دوست سلبریتی دیگری باز هم با اشاره به شلاق خوردن آن خانم نوشته است : چرا صدای شلاق خوردن اختلاسگران را نمی شنوم چرا صدای شلاق خوردن مفسدان را نمی‌شنوم آن کسی که باید شلاق بخورد او نیست!
سوال می کنم آیا اگر صدای شلاق خوردن مفسدان را بشنوید باور می کنید؟ یا باز هم برخورد با فساد را به پای تسویه حساب های سیاسی می گذارید؟ دوست عزیز مگر با معاون اول دولت آقای احمدی نژاد برخورد نشد؟ مگر با برادر آقای روحانی برخورد نشد؟ مگر با پسر مرحوم هاشمی رفسنجانی برخورد نشد؟ مگر خبر برخورد با فساد 3هزار میلیاردی را خود نظام منتشر نکرد؟ یا برخورد با چای دبش وغیره را؟! ولی شما صدای آنها را نشنیدید باید پرسید چرا نشنیدید؟ شاید هم شنیدید و باور نکردید شاید شنیدید و باور هم کردید ولی صلاح نبود منعکس کنید! نمی دانم ولی می دانم اگر نظم جامعه از میان برود اگر کشور از هر جهتی آسیب ببیند فقط کسانی که ارتباطات خوبی با خارج دارند و چند پاسپورت در اختیارشان است، می توانند قسر در بروند و مردم بی نوا حتما آسیب کلان و عمده‌ای خواهند دید. پس مدام در کوس ناامیدی و نفرت ندمید من قصد ندارم کسی را وابسته به خارج و دشمن کشور معرفی کنم ، ولی کمی فکر کنید بجای تلاش برای تمدید گرین کارت و فرار از فشار لشکر کامنت گذار منافقین به فکر مردم و حال دل آنها باشید این کاری که می کنید آزادگی نیست، جفا است، به یاد داشته باشید شما در صدا و سیمایی رشد کرده‌اید و دیده شده اید که متعلق به مردم ایران بوده و هست. پس برای کسی که پول گرفته تا شکاف میان ملت را تشدید کند و طرفین را به مقابله با یکدیگر وادار نماید گریبان چاک ندهید.
 
فرهاد ملا امینی - دبیر مجمع پیروان مهدی موعود(عج)
https://siasatrooz.ir/vdcfxcdyjw6d0ma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی