جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : 129239

تابو را ما شکستیم، هوشیار باشیم و هشداری جهانی بدهیم!

صبح دیروز جمعه اخباری مبنی بر حمله چند پرنده ریز پرواز از خانواده پهپادی، در اصفهان توسط نفوذی‌ها و مزدوران صهیونیست‌ها منتشر شد که این پرنده‌ها هدف پدافند هوایی اصفهان قرار گرفته و منهدم شد.
امتیاز بزرگ دفاع مشروع ایران در ۲۶ فروردین، شکسته شدن تابوی حمله به سرزمین‌های اشغالی از خاک ایران بود. اما با این احوال یک نکته مهم نباید مغفول بماند و آن هم حفظ هوشیاری کامل در همه سطوح، چرا که اتفاق در اصفهان نشان داد که رژیم اسقاطیل بیکار نمی‌نشیند و از هر طریقی در صدد ضربه زدن به کشورمان است و نباید این مهم را نادیده بگیریم با توجه به وجود مشکلاتی که با برخی همسایگانمان داریم ممکن است خاک آن ها و امکاناتشان برای ضربه زدن به ما مورد استفاده قرار بگیرد.
 یک گزینه مهم دیپلماتیک این است که به باکو، امارات و بحرین اخطار و هشدار داده شود که اگر اسراییل میدان داده شود که از خاک آنها اقدامی علیه ایران انجام شود، قطعاً عملیات مشابه علیه آنها هم وجود دارد.
یک نکته مهم دیگر را هم نباید از نظر دور داشت که روسیه می‌خواهد درگیری ما با غرب شدت بگیرد تا فشار و علیه روسیه در جریان جنگ اوکراین کم‌تر شود.
 ترکیه هم مهم‌ترین رقیب منطقه‌ای ما است و بیشترین سوء استفاده را از تحریم‌ها و افزایش تنش بین ما و غرب برده است و لذا باید برای جهان اسلام مشخص شود که باکو و آنکارا نیز در جبهه اسرائیل هستند. غرب هم باید بداند که صادرات نفت و گاز از قفقاز کاملا در خطر خواهد افتاد. ایران هشدار حمله ناموفق و مزدوانه در اصفهان را از طریق دستگاه دیپلماسی به کشورهای منطقه با جدیت بدهد که هیچ کشوری در همسایگی ما نباید از داشتن ارتباط با صهیونیست‌ها، احساس امنیت کند.
دنیا باید بداند که از کوره در رفتن ایران و واکنش های تابو شکنانه ایران چه خسارات غیر قابل جبرانی به بازار انرژی و اقتصاد جهان وارد خواهد کرد.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcdsn0fnyt0xx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی