يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
کد مطلب : 126059
علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد می‌خواند

سرانجام یک کنسرت درخور در تهران

سرانجام یک کنسرت درخور در تهران
سرانجام انتظارها به پایان رسید و تهرانی‌ها هم می‌توانند پس از مدت زیادی، یک کنسرت درخور و فاخر را به تماشا و به گوش بنشینند.
پس از اتفاقات ناخوشایند سال گذشته که باعث آشوب و فتنه شد و کشور را چند ماه درگیر خود کرده بود، سال ۱۴۰۲ با برگزاری چند کنسرت همراه شد.
اکثر کنسرت‌های برگزار شده تاکنون در قالب موسیقی و خوانندگی پاپ بوده است که البته خواهان خود را دارد و سلیقه‌ها متفاوت است اما در هر صورت متولیان فرهنگی هستند که می‌توانند با برنامه ریزی‌های خود سلایق را نیز شکل دهند و سمت و سوی افکار عمومی را به سوی چه فرم و محتوایی سوق دهند. همانگونه که در هنر هفتم و صنعت سینمای کشور اتفاق افتاده و اشتیاق افکار عمومی به سوی فیلم‌های طنز کم محتوا و بی‌محتوا رفته تا جایی که یک فیلم طنز ۱۷۰ میلیارد تومان فروش می‌کند.
در زمینه موسیقی نیز که ایران در این عرصه جایگاه ویژه و بالایی دارد، نمی‌توان موسیقی سنتی و ایرانی را نادیده گرفت. این موسیقی در خون مردم ایران جاری است تا جایی که خوانندگان و موسیقی‌دانان هنرمندی چون زنده یاد استاد بنان، استاد شجریان، استاد لطفی، استاد ناظری، سراج، همایون شجریان و دیگر هنرمندان در این عرصه را به خود دیده و اکنون نیز دارد.
قطعاً اگر برگزاری کنسرت‌های موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و بها دادن به آن در رسانه‌های کشور به ویژه صدا و سیما افزایش یابد و وجود داشته باشد، ذائقه مردم هم با این سبک موسیقی غنی بیشتر انس گرفته و آشناتر هم خواهد شد.
آمار چند ماه گذشته نشان می‌دهد که تعداد کنسرت‌های سبک پاپ بسیار بیشتر از کنسرت‌های سبک موسیقی سنتی و ایرانی بوده است و این بی‌مهری به یک سبک موسیقی معنادار و فاخر است.
اکنون نیز علیرضا قربانی پس از برگزاری یک تور در چند شهر و شهرستان، از فردا قرار است در تهران کنسرت برگزار کند، اما یک اشکال در برگزاری آن از نظر زمان وجود دارد و آن هم برگزاری کنسرت در کاخ سعد آباد و در فضای باز است که مشکلات خاص خود را دارد.
تهران سالن‌های مناسبی برای برگزاری کنسرت دارد از جمله تالار وزارت کشور، سالن برج میلاد، سالن نمایشگاه بین‌المللی، سالن هتل اسپیناس و دیگر سالن‌های تهران.با توجه به این که کاخ سعد آباد در محدوده منطقه میدان تجریش قرار دارد و این منطقه دارای بار ترافیکی بسیار سنگینی است، دسترسی به آن دشوار و پیدا کردن جای پارک برای خودرو دشوارتر از آن خواهد بود. علاوه بر آن فضای باز برگزاری کنسرت بر روی کیفیت صدا تأثیر می‌گذارد و البته احتمال بارش نیز وجود دارد. این روزها تغییرات آب و هوایی در کشور و تهران مشکلات زیادی به وجود آورده و سیل‌های سهمگینی نیز واقع شده است.
در هر صورت از ما گفتن بود و امیدواریم که کنسرت علی‌رضا قربانی در شرایط بسیار خوبی برگزار شود و مردمی که بلیت آن را خریده‌اند از کنسرت لذت ببرند.
علیرضا قربانی پس از یک ماه برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف کشور، میزبان مردم تهران می‌شود. تور کنسرت‌های جدید علیرضا قربانی پس از گذشت بیش از یک ماه از آغاز برنامه‌ها و اجرا در شهرهای مختلف کشور به تهران رسید و این خواننده موسیقی ایرانی پس از چهار سال با مخاطبان خود در تهران دیدار می‌کند.
این کنسرت‌ها از ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد میزبان علاقه‌مندان است.
این تور کنسرت‌ها که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده بود، در شهرهای گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان و جزیره کیش اجرا شد و به دلیل استقبال مخاطبان در شهرهای مختلف چندین سانس نیز تمدید شد.
در این تور کنسرت‌ها رپرتواری قدرتمند از آثار جدید علیرضا قربانی از ساخته‌های حسام ناصری و علیرضا افکاری با مدیریت هنری حسام ناصری و با حضور هنرمندان تراز اول موسیقی کشور روی صحنه می‌رود.
قطعات رپرتوار این کنسرت‌ها ترکیبی از محبوب‌ترین قطعات علیرضا قربانی و آثار جدید این خواننده صاحب تاثیر موسیقی ایران است که همچون گذشته در فضایی عاشقانه و اجتماعی تقریر یافته و می‌توان این کنسرت را در راستای کنسرت «با من بخوان» از کنسرت‌های موفق علیرضا قربانی دانست.
در این مجموعه از آثار، تلاش شده است که از آثار شاعرانی همچون احمد شاملو، هوشنگ ابتهاج، امیرخسرو دهلوی، حسین منزوی، حسین غیاثی، اهورا ایمان، احمد امیرخلیلی و همچنین بهره‌مندی از آثار بزرگان ادبیات ایران ترکیبی شایسته برای مخاطبان موسیقی ایران فراهم شود. همچنین در این کنسرت‌ها قطعات «با من بخوان» و «روزگار غریب» که از قطعات محبوب مخاطبان است به احترام آنها اجرا خواهد شد.
تمامی بلیت‌های این پروژه فقط از طریق سایت ایران‌تیک به آدرس www.irantic.com قابل خریداری است.
https://siasatrooz.ir/vdcamin6o49nuw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی

سید

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام
من شهروند ایرانی ساکن شهر اشتوتگارت آلمان هستم ، قصد من از تهیه این گزارش جاسوسی و یا همکاری با اطلاعات نیست ، من به شخصه در معرض آزار و اذیت قرار گرفتم و برای همین گزارش من به نوعی دفاع مشروع محسوب میشود
در این شهر ایرانیانی قدیمی ساکن هستند که به محض ورود ایرانی جدید که اغلب برای پناهندگی به اینجا می‌آیند تلاش می‌کنند این ایرانیان جدید را مورد سو استفاده قرار دهند ، چون یک پناهنده به اقامت و کار نیاز دارد و در کمپ پناهندگی شرایط بسیار بدی وجود دارد ، همین موجب میشود این ایرانیان قدیمی از این نقطه ضعف استفاده کنند و این جوانان را ترغیب کنند که برای گرفتن اقامت و کار با پیر مردان هم جنس گرایی مفعول رابطه جنسی برقرار کنند ، در موارد زیاد متاسفانه این جوانان به جهت رهایی از فشارها و شرایط بد زندگی تن به این ذلت می‌دهند ، در واقع این ایرانیان قدیمی به طرز پست فطرتانه ای از این جوانان سو استفاده می‌کنند ، در مواردی مشاهده شده که حتی این قاچاقچیان جنسی برای فشار بیشتر به پناهندگان جدید از کارمندان کنسولگری مونیخ هم استفاده کرده‌اند

خواهشمندم با تحقیق در این مورد از طریق همان کارمند کنسولگری این قاچاقچیان جنسی را شناسایی و در صورت ورود مورد محاکمه قرار دهید چرا که این جماعت نه تنها عامل فساد هستند بلکه لکه ننگی هستند برای نظام مقدس .قبلا بنده گزارش مفصلی در این مورد برای دستگاههای مختلف فرستادم ولی از ادامه کار این قاچاقچیان جنسی متوجه شدم که اقدام لازم به عمل نیامده

با تشکر از شما
یک شهروند دلسوز
و من الله توفیق

خواهشمندم مراتب را به مسولان مربوط ارجاع دهید در آلمان ایمیل ادارات ایران مسدود است