چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
کد مطلب : 127203
از اصرار ضدانقلاب تا انکار خانواده

ماجرای بیهوش شدن دختر 16 ساله در مترو

ماجرای بیهوش شدن دختر 16 ساله در مترو
دانش‌آموز دختر در مترو به یکبار بیهوش شد. دختر 16 ساله به بیمارستان منتقل شد. حاشیه‌سازی ها شروع شد اما خانواده دختر جوان می گویند که تمام دوربین‌ها را بررسی کرده و موضوع خاصی مشاهده نشده و سر دخترشان بعد از بییهوش شدن با سکوی مترو برخورد کرده است.
به گزارش فارس، ماجرا از آنجا شروع شد که دختر دانش‌آموز 16 ساله ای ساعت 7 صبح روز یکشنبه 9 مهر  با دوستانش در میدان شهدا به قصد عزیمت به مدرسه قرار می‌گذارد. وقتی که با دوستانش وارد قطار می‌شود به یکباره  جلوی در ورودی واگن قطار بی‌هوش می‌شود؛ دوستانش به همراه چند نفر از شهروندان داخل واگن وی را به روی سکو منتقل می‌کنند.

جزئیات وقوع حادثه از زبان مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو
مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه می‌گوید: این خانم به همراه دوستانش به طرف واگن انتهایی می‌روند و بر اساس تصاویر دوربین‌های سکو در لحظه ورود به قطار تعادلش را احتمالا به دلیل افت فشار از دست داده و زمین می‌خورد؛ نصف بدنش در داخل قطار و نصف دیگر در بیرون از قطار بوده دوستانش و سایر مسافرین وی را از قطار خارج می‌کنند.
وی ادامه داد: یک نفر از مسافران که احتمالاً پزشک بوده اقدامات اولیه درمان را آغاز و همزمان هم از اورژانس درخواست کمک می‌کنند اورژانس در صحنه حاضر و پس از اقدامات اولیه این دختر 16 ساله را به بیمارستان منتقل می‌کنند. امیدواریم هر چه زودتر حال این خانم جوان خوب و به آغوش خانواده بازگردد.

در گیری لفظی باعث وقوع حادثه شده
بعد از انتشار این خبر برخی از رسانه‌های بیگانه اعلام کردند که درگیری لفظی بین مسافر و عوامل اجرایی مترو باعث وقوع این حادثه شده است اما درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تأکید کرد که فیلم‌های مداربسته از ابتدای ورود این خانم مورد بازنگری قرار گرفته و هیچ درگیری لفظی، فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته است.

دوربین ها را چک کردم چیزی خاصی نبود
بر اساس این گزارش، این دختر جوان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود، جریان‌سازی‌هایی صورت گرفت و برخی معتقدند که زد و خورد باعث بروز این حادثه شده است. مادر این دختر جوان می‌گوید، دخترم با دوستانش در مترو قرار داشت و به یکباره دچار افت فشار شده و به زمین می‌خورد، سرش به لبه سکو برخورد می‌کند یکی از دوستانش جلو بوده و دیگری پشت سر؛ بعد از وقوع حادثه دخترم را به بیمارستان
منتقل می‌کنند.

مردم دعا کنید دخترم زود خوب شود
این مادر می‌گوید: تصاویر را دیدم، تمام فیلم‌ها را چک کردم چیز خاصی نبوده است دخترم به یکباره دچار افت فشار شد از مردم می‌خواهم که دعا کنند دخترم هر چه زودتر خوب شود.

پدر دختر دانش آموز:برای ما ثابت شده که این رخداد یک حادثه بوده است
پدر این دختر نوجوان  هم می‌گوید: همه فیلم‌ها را بررسی کردم  برای ما ثابت شده که این رخداد یک حادثه بوده ؛ دخترم بیمار نبود و هیچ دارویی مصرف نمی کند از مردم می خواهم برای سلامتی دخترم دعا کنند.
همچنین دختر دایی این دانش آموز که در مترو بیهوش شده می گوید که هر لحظه شاهد حاشیه سازی عجیب و غریب هستیم؛ مطالبی می فرستند که فقط حال خانواده را خراب می‌کنند تمام فیلم‌ها توسط خانواده چک شده است و موردی نبوده است. دعا کنید زودتر خوب شود و سلامتی‌اش بازگردد؛ حاشیه درست نکنید دعا کنیم که هر چه زودتر اتفاقات خوبی بیفتد و این دختر جوان به آغوش خانواده‌اش بازگردد.
تصاویر جدیدی از این دختر نوجوان در مترو منتشر شد. برخی رسانه های داخلی سعی داشتند که دوباره حاشیه‌سازی صورت گیرد اما با انتشار این فیلم تیرشان به هدف نخورد.
بر اساس این گزارش، خانواده این دختر جوان تأکید دارند که فیلم‌ها را بررسی کرده‌اند و موضوع خاصی مشاهده نشده و دخترشان به یکباره دچار افت فشار شده و سرش با لبه سکوی مترو برخورد کرده است. دیروز هم برخی اعلام کردند که یکی از خبرنگاران رسانه‌های داخلی برای تهیه گزارش به بیمارستان رفته که دستگیر شده اما ساعاتی بعد خبر دادند که وی آزاد شده است.
https://siasatrooz.ir/vdccxmqs12bqii8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی