شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
کد مطلب : 128431
شهادت ۴ مستشار نظامی ایران در حمله ارتش صهیونیستی به دمشق

زمان پاسخ مستقیم به اسرائیل

زمان پاسخ مستقیم به اسرائیل
با حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت 4 تن از نیروهای نظامی مستشاری ایران، به نظر زمان پاسخ مستقیم به رژیم جعلی اسرائیل فرارسیده است.
رژیم صهیونیستی که در اقدامات تروریستی کرمان و راسک دست داشت، با پاسخ ایران در عملیات موشکی و پهپادی در اقلیم کردستان عراق و سوریه روبه‌رو شد که تعداد زیادی از نیروهای داعش و همچنین جاسوسان اسرائیلی به هلاکت رسیدند. ‌واکنش ایران بخشی از انتقام خون شهدای کرمان و راسک بود.
انتظار می‌رفت که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود دست به چنین عملیاتی بزند و در اقدام تروریستی و تجازو به خاک سوریه،‌ جمعی از مردم سوریه و تعدادی از نیروهای ایران را به شهادت برساند.
با توجه به اقدامات رژیم جعلی اسرائیل در منطقه و تحولاتی که غرب آسیا آبستن آن است،‌ زمان پاسخ قاطع و مستقیم ایران اسلامی به تهدیدات رژیم صهیونیستی فرارسیده است و اگر چنین پاسخی به این رژیم از سوی ایران داده نشود،‌ آنها حملات خود را افزایش خواهند داد.
پس از شهادت 4 تن از نیروهای مستشاری ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای شهادت ۴ مستشار ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه را تایید کرد. متن اطلاعیه بدین شرح است:
در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق، 4 تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهادت شهیدان «حجت‌الله امیدوار»، «علی آقازاده»، «حسین محمدی» و «سعید کریمی» را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم.
بر اساس این گزارش، در حمله صبح دیروز رژیم صهیونیستی به منطقه المزه در دمشق سوریه، تعدادی از مردم سوریه نیز به شهادت رسیده‌اند.

پاسخ ایران به صهیونیست‌ها مقتدرانه خواهد بود
در همین زمینه یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: حمله صهیونیست‌ها به دمشق، اقدامی تروریستی بود که پاسخ شدید و مقتدرانه ایران را حتما در پی خواهد داشت.
«مصطفی انتظاری» کارشناس مسایل بین‌الملل در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت از جمله مستشاران نظامی کشورمان اظهار کرد: سیاست ترور، سیاست منفعلانه‌ای است که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود از آن استفاده می‌کند.
وی با بیان اینکه سیاست ایران در قبال جنایات صهیونیست‌ها از موضع اقتدار و هوشمندانه است گفت: اقدامات هوشمندانه ایران، رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌ترساند چراکه رفتار ایران در زمان و مکان درست و کاملاً مقتدرانه انجام می‌شود و البته باید در نوع خود، بازدارندگی داشته باشد.
انتظاری اضافه کرد: حمله صهیونیست‌ها به دمشق، اقدامی تروریستی بود که پاسخ شدید و مقتدرانه ایران را حتما در پی خواهد داشت.
https://siasatrooz.ir/vdcgw79qqak9xt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی