جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : 128703
جنایتی هولناکی که صهیونیست‌ها در غزه رقم زدند

کشتن والدین در برابر چشمان فرزندان

کشتن والدین در برابر چشمان فرزندان
میدل ایست فاش کرد؛ نظامیان رژیم صهیونیستی والدین چند کودک فلسطینی را در مقابل چشمان‌شان به رگبار بستند.
میدل ایست به نقل از مشاهدات یک کودک فلسطینی گفت آنها به خانه ما حمله کردند و به مادر و پدرم شلیک کردند. سپس شروع به تیراندازی به سمت ما کردند.شهروند زن فلسطینی گفت آنها پدر و مادر خود را در یک روز از دست دادند و آن هم در یک زمان و در مقابل چشمان‌شان. این واقعا جنایت هولناکی است. هیچ کس نمی‌تواند با چنین چیزی کنار بیاید. هیچ کس.
همچنین تدروس آدهانوم گبریسوس رئیس سازمان جهانی بهداشت بار دیگر خواستار برقراری آتش‌بس دائمی میان رژیم صهیونیستی و حماس شد و تصریح کرد: شرایط غزه همانند جهنم است. عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان ناصر در خان‌ یونس کذب محض است.
خبر دیگر آنکه هزاران پلیس رژیم صهیونیستی پس از حمله هفتم اکتبر حماس بخاطر وخامت وضعیت روحی به دنبال استعفا یا بازنشستگی پیش از موعد هستند.یک مقام آفریقایی  گفت که اتحادیه آفریقا به هیأت صهیونیستی اجازه نداد که در نشست کشورهای عضو این اتحادیه در اتیوپی شود.این دیپلمات افزود: اتحادیه آفریقا همچنین با شرکت مدیرکل وزارت امورخارجه اسرائیل در جلسه این اتحادیه مخالفت کرده است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در حالیکه برای توافق با حماس برای آزادی سایر اسرا تحت فشارهای داخلی و خارجی است، درباره به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی ایالات متحده آمریکا، خطاب به آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن گفته است: به رسمیت شناختن فلسطین "جایزه ای" برای حمله ۷ اکتبر حماس خواهد بود.
جان کربی، سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به سخنان معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه مبنی بر اینکه «حماس یک گروه تروریستی نیست»، همسو با رژیم اسرائیل بار دیگر ادعا کرد که «حماس یک گروه تروریستی است.»
در همین حال در ژست به اصطلاح انسانی ریشی سوناک نخست‌ وزیر انگلیس در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی عمیق خود از افزایش آمار تلفات غیرنظامیان در غزه، تاکید کرد: قوانین بین‌المللی را نقض نکنید.مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه خبر داد.آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که توافقی میان اسرائیل و حماس که شامل توقف درگیری ها و آزادی اسیران اسرائیلی و اسرای فلسطینی باشد، هنوز امکان پذیر است، اما نقاط اختلاف "بسیار سختی" هنوز حل نشده است.
همچنین داسلیوا رئیس جمهوری برزیل در سخنانی در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای مصری خود در شهر قاهره از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شدت انتقاد کرد و خواستار توقف این حملات شد.
منابع رسانه‌ای از حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات جنایتکارانه این رژیم به غیرنظامیان در جنوب این کشور خبر دادند.یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، ارتش اسرائیل پیش بینی سال جاری میلادی شاهد زخمی‌شدن دست‌کم ۲۰ هزار نظامی باشد.
چند رسانه عبری زبان از جمله شبکه رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی کان و روزنامه هاارتص در گزارشی در این رابطه اعلام کردند، وزارت جنگ اسرائیل به بخش درمان و توانبخشی ارتش اسرائیل دستور داده است تا خود را برای استقبال از 20 هزار مورد مجروحیت آماده کند، در حالی که این رقم برای سال قبل از آن حدود 5500 مجروح بود.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ژنراتورهای بیمارستان ناصر از کار افتاده و برق این بیمارستان به کلی قطع شده است.این وزارتخانه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی که اکنون این بیمارستان را تحت سیطره خود گرفته، مسئول جان بیماران و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان است و از شهادت ۳ بیمار بخش مراقبت های ویژه به علت قطع اکسیژن خبر داد.
صدها تن از مردم فرانسه در مقابل وزارت خارجه این کشور در پاریس تجمع کرده و مراتب اعتراض خود را به نسل‌کشی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی ابراز کرده و خواستار اقدامی از سوی پاریس شدند.این اعتراض به دنبال فراخوان چندین سازمان از جمله «فوریت فلسطین»، «انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین» و حزب La France Insoumise (فرانسه بدون تعظیم) برای تجمع در مقابل وزارت امور خارجه فرانسه و با هدف ابراز همبستگی با فلسطینیان در شهر رفح برگزار شد.
https://siasatrooz.ir/vdciuvazpt1ary2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی