جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : 129112

خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی

خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی
مردم ایران اسلامی در روز قدس همزمان با تشییع پیکر دلاورمردان سپاه که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق به شهادت رسیدند؛‌ با حضور میلیونی خود در سرتاسر شهرهای کشور،‌ به اسرائیل خط و نشان کشیدند.
همزمان با حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم بسیاری از شهرهای کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به خیابان‌های آمدند و جنایات رژیم صهیونیستی در محکوم کردند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گفته بودند؛«روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود، اگر سالهای قبل روز قدس را فقط کشورهای اسلامی برگزار میکردند، امسال به احتمال زیاد در کشورهای غیراسلامی هم روز قدس با عظمت ان‌شاالله برگزار خواهد شد.»
اینگونه نیز شد و مردم کشورهای غیر اسلامی نیز به میدان آمدند و خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند. در جریان مراسم راهپیمایی روز قدس عده ای از بانوان تهرانی با در اغوش گرفتن تمثال های از کودکان قربانی در جنگ غزه با مادران و خانواده این کودکان قربانی همدردی کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی برگزار شد که شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی هستیم.
راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس با شعار «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در بیش از از ۲ هزار نقطه کشور به طور همزمان از ساعت ۱۰ صبح (۱۷ فروردین) آغاز شد. مبدا همه راهپیمایی‌های روز جهانی قدس، مساجد و حسینیه‌های سراسر کشور و مقصد همه راهپیمایی‌ها نیز به میعادگاه‌های نماز ختم ‌شد.
در تهران نیز مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی به سمت دانشگاه تهران محل برگزاری نمازجمعه ختم شد. سخنران این مراسم در تهران، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه بود.
راهپیمایان روز جهانی قدس در قطعنامه پایانی ضمن تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، تاکید کردند پاسخی سخت و پشیمان کننده در انتظار صهیونیست‌ها است.
مسئولان کشوری و لشکری نیز همچون دیگر مردم کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
رویس جمهورف رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه، فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه، سردار قائانی فرمانده نیروی قدس، وزرای دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مسئولان در راهپیمایی و تشییع پیکر شهدای دمشق حضور یافتند.
https://siasatrooz.ir/vdcdfn0fxyt0xf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی