دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
کد مطلب : 129208
مستندات خسارات وارده به صهیونیست‌ها در عملیات «وعده صادق» منتشر می‌شود

اسرائیل کذاب

اسرائیل کذاب
صهیونیست‌ها پس از عملیات وعده صادق از سوی ایران، سعی دارند تا این عملیات را بی‌اهمیت جلوه دهند. چنین سیاستی دو دلیل دارد، نخست آن که با این روش خود را از واکنش نشان دادن به عملیات نظامی ترکیبی ایران معاف می‌کنند که البته این دلیل به واقعیت نزدیک‌تر است و دوم برای آن است تا بگویند ایران توانایی مقابله با سامانه‌های پدافندی ما را ندارد و گنبد آهنین و دیگر سامانه‌ها 99 درصد از موشک‌های و پهپادهای ایران را هدف قرار داده است. اسرائیلی‌ها تاکنون برای اثبات ادعای خود سندی نشان نداده‌اند و حتی با ناشیانه ترین روش‌ها تصاویر جعلی و ساختگی را منتشر کرده و گفته‌اند این تصاویر متعلق به مکان‌هایی است که موشک‌های ایران اصابت کرده و خساراتی هم نداشته است.
قدر مسلم صهیونیست‌ها با این سیاست سعی دارند تا به بازسازی روحیه نابود شده خود به دلیل ضربات سنگینی که از سوی ایران دریافت کرده‌اند بپردازد اما که بنا بر گفته‌های کارشناسان نظامی مصاحبه کننده با شبکه‌های رسانه‌های غربی عملیات وعده صادق یک عملیات غیر قابل تصور و شگفت انگیز بود. ایران مستندات حملات موشکی و هوایی که انجام داده در اختیار دارد و در زمان مناسب برای رسوا کردن بیشتر رژیم کذاب صهیونیستی آنها را نمایش خواهد داد.
در این زمینه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اخبار، اطلاعات و مستندات حمله موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی به اطلاع مردم خواهد رسید تا ملت ایران در جریان جزئیات اخبار و اطلاعات مربوط به خسارات این حمله موشکی قرار گیرند.
«اسماعیل کوثری» به ایرنا گفت: با توجه به استیصال رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، این رژیم سعی کرد تا با حمله موشکی به کنسولگری ایران، شکست‌هایش در طوفان‌الاقصی را پنهان کند. وی افزود: حمله به کنسولگری هر کشور حمله به خاک آن کشور است و حمله موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به این رفتار یک دفاع مشروع به شمار می‌رود. کوثری خاطرنشان کرد: در جریان عملیات حمله موشکی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی با وجود دفاع و پدافند چند لایه که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکایی‌ها در برابر حمله موشکی ایران داشتند، بیشتر موشک‌های ایران به اهداف خود اصابت کرد و خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست تحمیل شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این حمله آسیب جدی به فرودگاه تل‌آویو که هواپیمای اف ۳۵ با پرواز از این فرودگاه، کنسولگری ایران را هدف قرار داده بود، وارد شد که این موضوع یکی از اهداف حمله موشکی ایران به خاک سرزمین‌های اشغالی بود، که محقق شد.
اصابت موشک‌های ایران به اهداف خود در خاک سرزمین‌های اشغالی فلسطین با وجود پدافند چند لایه نشان دهنده قدرت موشکی و قدرت بازدارنده ایران در این حوزه است و قطعاً حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در معادلات منطقه تاثیرگذار خواهد بود. وی افزود: حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی، هم به لحاظ گستردگی و هم به لحاظ تاثیرگذاری، بسیار قابل توجه بود و اخبار و اطلاعات اولیه از خسارات سنگین این حمله به رژیم صهیونیستی حکایت دارد.
https://siasatrooz.ir/vdcjyhevouqe88z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی