يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : 125231

امنیت همراه با عزت

۲۲ بهمن ماه امسال رنگ و بوی دیگری داشت که حتی بیشتر از گذشته، باعث عصبانیت دشمنان و ...
۲۲ بهمن ماه امسال رنگ و بوی دیگری داشت که حتی بیشتر از گذشته، باعث عصبانیت دشمنان و رسانه‌های وابسته به آنها شد.
رسانه‌های معلوم الحال چون بی بی سی، اینترنشنال، من و تو و... راهپیمایی میلیونی مردم ایران را حکومتی نام گذاشتند در حالی که اگر هم راهپیمایی حکومتی باشد این هنر یک نظام سیاسی است که توانسته مردم را در حمایت از انقلاب به میدان بیاورد.
اما اینگونه نبوده و نیست، در طول ۴۴ سال گذشته هیچکدام از راهپیمایی‌های مردمی با اجبار برگزار نشده و مردم خود در آن شرکت کرده‌اند. قدر مسلم حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، فرصت و امتیاز برای انقلاب اسلامی و شکست پروژه سنگین دشمنانی بود که در ۵ ماه گذشته قصد داشتند ایران را نابود کنند اما نتوانستند.
این که چرا مردم با وجود همه فضا سازی‌های منفی و سیاه علیه انقلاب اسلامی به میدان آمدند و آرزوهای دشمنان را بر باد دادند پاسخش روشن است. مردم نسبت به وقایع و اتفاقات گذشته و آشوب‌های مشابه،‌ آگاهی کامل پیدا کرده‌اند و حتی زیر بمباران شدید رسانه‌های دشمن تحت تأثیر تبلیغات آنها قرار نمی‌گیرند. هر چند هستند افرادی که تحت تأثیر قرار گرفتند اما پشیمان شدند و متوجه گشتند که فریب خورده‌اند.
در میان آشوب طلبان افرادی وجود دارند که خودباخته گشته و تن به سرسپردگی داده‌اند و بابت آن پول هم دریافت می‌کنند، که حساب این گروه از دیگران جدا است.
نگاهی به رسانه‌های دشمن نشان می‌دهد که تا چه اندازه از بی وجدانی و بی اخلاقی های خود بهره می‌برند و سعی دارند تا حضور میلیونی مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمرنگ و کم فروغ جلوه دهند در حالی که حضور چند ده نفر در تجمعات ضد انقلاب در برخی کشورهای خارجی را با گستردگی هر چه بیشتر پخش می‌کنند و از کاه کوه می‌سازند.
در رسانه‌های معلوم الحال هیچ گزارش تصویری از حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ دیده نشد اما سعی شد تا با دروغ پراکنی و قلب واقعیت تصاویر راهپیمایی را جعلی و دروغین جلوه دهند در حالی که مردم خود در این راهپیمایی حضور داشتند و آیا می‌توان آنها را هم فریب داد؟
حال که راهپیمایی ۲۲ بهمن با آگاهی و شرافت بزرگ مردم ایران در همراهی با انقلاب خود بار دیگر به اثبات رسید، جا دارد بار دیگر به مسئولان یادآوری شویم که مسئولیتشان سنگین‌تر از قبل شد. بارها و بارها در راهپیمایی‌های گذشته که با حضور گسترده مردم همراه بوده است،‌ رسانه‌های کشور این مسئله را به یاد مسئولان آورده‌اند اما با بی‌توجهی و کم توجهی مسئولان همراه بوده است. مردم با وجودی که از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند، با این وجود با درک درست موقعیت و شرایطی که از سوی دشمنان پیش آمده است، خود را مکلف به حضور در راهپیمایی دانستند و مسئولان نیز باید خود را مکلف به خدمت بیشتر به مردم بدانند.
مسئولان اکنون وظیفه سنگین‌تری پیدا کرده‌اند و باید با کار و تلاش بیشتر و مراقبت از آنچه که در امانت آنها است و مردم آن را به امانت گذاشته‌اند،‌ شرایط را تغییر داده و به ساماندهی اقتصاد کشور بپردازند.
توقع مردم زیاد نیست، آنچه که بر سر اقتصاد کشور آمده است، به دلیل عملکرد مردم نیست،‌ بلکه دولت‌های گوناگون باعث نابسامانی‌های اقتصادی شده‌اندکه باعث گشته تا معیشت مردم نیز نابسامان شود. نمی‌توان پذیرفت اوضاع مسکن تا این اندازه ول باشد یا وضعیت بازار خودرو،‌ارز و طلا همچنان در دست تعدادی مافیای اقتصادی که هر چه می‌خواهند انجام می‌دهند و هیچ برخوردی هم با آنها نمی‌شود.
امنیت همراه با عزت مردم است که ارزش بیشتری پیدا می‌کند. عزت مردم را باید بالا برد،‌ آنقدر بالا که نتوان به آن نفوذ کرد و تحت تأثیر گذاشت. مسئولان به اتفاقی که در ۲۲ بهمن افتاد عمیق‌تر بنگرند. به خود مغرور نشوند و آن را به خود نگیرند. کافی است که خدمت به مردم درست و وافی صورت گیرد،‌آنگاه همین مردم چه‌‌ها که نمی‌کند.

نویسنده: محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcbfsb88rhb55p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی